Autoryzowany serwis pojazdów DAF, Van Hool, VDL Bus & Coach
Sprzedaż nowych i używanych pojazdów ciężarowych oraz przyczep
Usługi serwisowe, w tym naprawy powypadkowe i przeglądy techniczne
Serwis tachografów cyfrowych i stacja kontroli pojazdów
Wsparcie finansowe, ubezpieczenia i szkolenia dla pracowników
TB Truck & Trailer Serwis to firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze oraz serwisie pojazdów ciężarowych i przyczep. Jako autoryzowany partner takich marek jak DAF, Van Hool oraz VDL Bus & Coach, firma oferuje szeroki asortyment nowych i używanych pojazdów, które mogą być dostosowane do specyficznych potrzeb klientów. Dodatkowo, TB Truck & Trailer Serwis zapewnia pełen zakres usług serwisowych, w tym naprawy powypadkowe, przeglądy techniczne oraz serwis tachografów cyfrowych. W ramach działalności, firma dysponuje nowoczesnym sprzętem, co umożliwia przeprowadzanie skomplikowanych napraw i przeglądów w sposób profesjonalny i efektywny. TB Truck & Trailer Serwis powstał z myślą o dostarczeniu klientom wysokiej jakości usług, które są poparte wieloletnim doświadczeniem oraz odpowiednim know-how w branży transportowej. Dodatkowym atutem firmy są programy wsparcia finansowego oraz ubezpieczeniowego, co czyni ją kompleksowym dostawcą dla branży transportowej. W ostatnich latach firma stale się rozwija, otwierając nowe lokalizacje, oferując innowacyjne rozwiązania oraz organizując szkolenia dla swoich pracowników, co podkreśla jej dążenie do podnoszenia standardów usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja TB Truck & Trailer Serwis osiągnęła 397 655 367 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 395 275 839 zł. Pozostałe przychody to 2 379 529 zł.
Całkowite koszty wyniosły 404 435 421 zł.
Strata netto wyniosła 9 159 582 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 12 136 205 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 397 655 367 zł w 2024 roku.
• 696 828 943 zł w 2023 roku.
• 810 573 315 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -1 231 638 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9 159 582 zł w 2024 roku.
• 5 804 979 zł w 2023 roku.
• 21 515 999 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT TB Truck & Trailer Serwis wynosi -8,15 mln zł.
EBITDA TB Truck & Trailer Serwis wynosi -10,93 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
929 973 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -8 150 224 zł w
2024 roku.
• 6 043 691 zł w
2023 roku.
• 28 491 509 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
1 635 877 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -10 934 068 zł w
2024 roku.
• 2 992 673 zł w
2023 roku.
• 25 763 591 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji TB Truck & Trailer Serwis wynosi 295 540 570 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 994 138 419 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 11 160 082 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 295 540 570 zł w 2024 roku.
• 525 022 684 zł w 2023 roku.
• 659 342 614 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji TB Truck & Trailer Serwis wynosi 0,42%. To oznacza, że firma ma szansę 0,42% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,42% w 2024 roku.
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
TB Truck & Trailer Serwis charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-6 437 977 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -31 691 548 zł w 2024 roku
• -32 565 458 zł w 2023 roku
• -30 781 863 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
4% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów TB Truck & Trailer Serwis wyniosła 118 405 682 zł.
a
ktywa trwałe to 12 506 884 zł.
a
ktywa obrotowe to 105 898 798 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 118 405 682 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 40 582 655 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 77 823 027 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 948 961 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 118 405 682 zł w 2024 roku.
• 237 541 006 zł w 2023 roku.
• 126 625 409 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Organizacja TB Truck & Trailer Serwis wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 95% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 97% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Truck Van Tilburg Bastianen B.v.
posiada 5600 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 13.04.2010 jest
Truck Van Tilburg Bastianen B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 20.04.2009 do 13.04.2010
był Truck Van Tilburg Bastianen B.v.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 16.11.2006 do 20.04.2009 najwięcej udziałów posiadał Truck Van Tilburg Bastianen B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 99%.