PEM DIRECT MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000211418
NIP
7781376406
REGON
639713780

Podsumowanie

aktywa
661 tys.
przychód
694 tys.
zysk
798
wartość firmy
896 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
SZELĄGOWSKA, 41
Kod pocztowy
61-626
Rejestracja
2004-07-02
Rozpoczęcie działalności
2000-02-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Pem direct marketing osiągnęła 694 373 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 676 867 zł. Pozostałe przychody to 17 506 zł.
Całkowite koszty wyniosły 676 069 zł.
Zysk netto wyniósł 798 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -1072 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 694 373 zł w 2022 roku.
• 676 267 zł w 2021 roku.
• 627 896 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 2158 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 798 zł w 2022 roku.
• -1183 zł w 2021 roku.
• 38 366 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pem direct marketing wynosi 895 693 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 7981 zł a 2 291 123 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 21 013 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 895 693 zł w 2022 roku.
• 879 832 zł w 2021 roku.
• 1 001 933 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Pem direct marketing wyniosła 661 368 zł.
a
ktywa trwałe to 25 143 zł.
a
ktywa obrotowe to 636 225 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 661 368 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 572 781 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 88 587 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 905 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 661 368 zł w 2022 roku.
• 620 831 zł w 2021 roku.
• 682 434 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Pem direct marketing wyniosły 88 587 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 661 368 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 88 587 zł w 2022 roku
• 48 849 zł w 2021 roku
• 109 269 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 16% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Pem direct marketing wykazała przychody na poziomie 694 373 zł.
Organizacja zarobiła 1217 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 419 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 798 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 34% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 419 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1182 zł w 2020 roku

Organizacja Pem direct marketing wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 59% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 28% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 59% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.008%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Polish European Media posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.