SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
PEM Direct Marketing jest firmą założoną w 1999 roku, specjalizującą się w outsourcingu usług marketingowych, szczególnie w obszarze marketingu bezpośredniego. Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, firma zrealizowała setki kampanii telemarketingowych, wykonując miliony przesyłek i e-maili. Dzięki zespołowi profesjonalnych konsultantów, PEM Direct Marketing obsługuje różnorodne potrzeby klientów, oferując wsparcie i porady w różnych sytuacjach. W ofercie firmy znajdują się między innymi obsługa infolinii, centra obsługi klienta, kampanie telemarketingowe oraz tworzenie baz danych. Dedykowanie czas swoich klientów w kampaniach lojalnościowych, a także programy Mystery Call i Mystery Email podkreślają zaangażowanie firmy w dostarczanie skutecznych rozwiązań marketingowych. Zadowolenie klientów, w tym renomowanych marek, stanowi najlepszy dowód efektywności ich działań.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja PEM Direct Marketing osiągnęła 750 943 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 732 178 zł. Pozostałe przychody to 18 765 zł.
Całkowite koszty wyniosły 727 445 zł.
Zysk netto wyniósł 4732 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 750 943 zł w 2024 roku.
• 651 418 zł w 2023 roku.
• 694 373 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2104 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 4732 zł w 2024 roku.
• -27 490 zł w 2023 roku.
• 798 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT PEM Direct Marketing wynosi -14 tys. zł.
EBITDA PEM Direct Marketing wynosi 15 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
581 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -13 972 zł w
2024 roku.
• -49 347 zł w
2023 roku.
• -16 215 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
1252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 15 183 zł w
2024 roku.
• -28 327 zł w
2023 roku.
• -3644 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji PEM Direct Marketing wynosi 932 389 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
47 322 zł a 2 201 769 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 20 251 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 932 389 zł w 2024 roku.
• 843 561 zł w 2023 roku.
• 895 693 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji PEM Direct Marketing wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
PEM Direct Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 296 783
zł.
Koszty operacyjne PEM Direct Marketing wyniosły 746 150
zł.
Wynagrodzenia stanowią 40%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-1750 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 296 783 zł w 2024 roku
• 312 755 zł w 2023 roku
• 326 127 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
40% w 2024 roku
•
46% w 2023 roku
•
47% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów PEM Direct Marketing wyniosła 603 920 zł.
a
ktywa obrotowe to 603 920 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 603 920 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 550 442 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 53 478 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 20 297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 603 920 zł w 2024 roku.
• 604 723 zł w 2023 roku.
• 661 368 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania PEM Direct Marketing wyniosły 53 478 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 603 920 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 53 478 zł w 2024 roku
• 59 013 zł w 2023 roku
• 88 587 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 10% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja PEM Direct Marketing wykazała przychody na poziomie 750 943 zł.
Organizacja zarobiła 4732 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 4732 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 419 zł w 2022 roku
Organizacja PEM Direct Marketing wykazała zysk netto większy niż 57% organizacji z branży "Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 23% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 44% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 33% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.007%.