Organizacja Kołowy transport ciężarowy spedycja osiągnęła 27 564 125 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 242 520 zł. Pozostałe przychody to 13 321 605 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 648 304 zł.
Strata netto wyniosła 405 783 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 010 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 27 564 125 zł w 2024 roku.
• 21 083 434 zł w 2023 roku.
• 13 612 699 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -97 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -405 783 zł w 2024 roku.
• 24 754 zł w 2023 roku.
• -111 668 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi -179 tys. zł.
EBITDA Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 19 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
81 435 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -178 958 zł w
2024 roku.
• 163 129 zł w
2023 roku.
• -87 327 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
64 039 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 18 727 zł w
2024 roku.
• 257 150 zł w
2023 roku.
• -51 927 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 18 578 245 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 68 910 313 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 132 164 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 18 578 245 zł w 2024 roku.
• 14 661 136 zł w 2023 roku.
• 9 563 066 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Kołowy transport ciężarowy spedycja wynosi 1,70%. To oznacza, że firma ma szansę 1,70% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,210% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,70% w 2024 roku.
• 0,59% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 749 493
zł.
Koszty operacyjne Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosły 14 421 478
zł.
Wynagrodzenia stanowią 19%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
168 701 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 749 493 zł w 2024 roku
• 2 062 464 zł w 2023 roku
• 2 589 501 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
19% w 2024 roku
•
15% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosła 1 858 214 zł.
a
ktywa trwałe to 467 158 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 391 056 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 858 214 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 269 548 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 588 666 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -98 356 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 858 214 zł w 2024 roku.
• 2 370 168 zł w 2023 roku.
• 2 926 991 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -151%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -26.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Kołowy transport ciężarowy spedycja wyniosły 1 588 666 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 858 214 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 85%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 779 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 588 666 zł w 2024 roku
• 1 694 837 zł w 2023 roku
• 2 276 414 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 85% w 2024 roku
• 72% w 2023 roku
• 78% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Kołowy transport ciężarowy spedycja wykazała przychody na poziomie 27 564 125 zł.
Organizacja zarobiła -392 534 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 13 249 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -405 783 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -7691 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 13 249 zł w 2024 roku
• 20 700 zł w 2023 roku
• 10 530 zł w 2022 roku