AR AGENCJA REKLAMY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000162146
NIP
6811845697
REGON
356717216

Podsumowanie

aktywa
127 tys.
przychód
b.d.
zysk
-12 tys.
wartość firmy
121 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
MYŚLENICE
Adres
KAZIMIERZA WIELKIEGO, 58
Kod pocztowy
32-400
Rejestracja
2003-05-21
Rozpoczęcie działalności
2003-06-01
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.dobraagencja.pl
Email
biuro@dobraagencja.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH PRZEKRACZAJĄCYCH ZAKRES ZWYKŁYCH CZYNNOŚCI UPOWAŻNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO, A POZOSTALI CZŁONKOWIE DWUOSOBOWO LUB PROKURENT SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Ar agencja reklamy osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 11 682 zł.
Strata netto wyniosła 11 682 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2579 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 682 zł w 2022 roku.
• -1790 zł w 2021 roku.
• 4763 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ar agencja reklamy wynosi 120 898 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 429 859 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -6260 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 120 898 zł w 2022 roku.
• 139 263 zł w 2021 roku.
• 169 855 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Ar agencja reklamy wyniosła 126 981 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 5439 zł.
a
ktywa obrotowe to 121 542 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 126 981 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 107 465 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 516 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -6015 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 126 981 zł w 2022 roku.
• 123 790 zł w 2021 roku.
• 126 619 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Ar agencja reklamy wyniosły 19 516 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 126 981 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 516 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1040 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Brak danych

Organizacja Ar agencja reklamy wykazała zysk netto większy niż 17% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 17% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż NaN% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 47% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 29% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on NaN%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Pręcikowski Stanisław posiada 110 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Rudkowski Michał posiada 90 udziałów, które stanowią 45% firmy.