Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc osiągnęła 300 586 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 300 586 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 289 524 zł.
Zysk netto wyniósł 11 062 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 9981 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 300 586 zł w 2022 roku.
• 244 966 zł w 2021 roku.
• 256 942 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 062 zł w 2022 roku.
• -13 329 zł w 2021 roku.
• -924 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wynosi 458 192 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
110 618 zł a 1 138 955 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 13 534 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 458 192 zł w 2022 roku.
• 368 568 zł w 2021 roku.
• 386 549 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wyniosła 297 240 zł.
a
ktywa trwałe to 235 310 zł.
a
ktywa obrotowe to 61 929 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 297 240 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 284 739 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 501 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2442 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 297 240 zł w 2022 roku.
• 284 959 zł w 2021 roku.
• 298 119 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wyniosły 12 501 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 297 240 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 501 zł w 2022 roku
• 11 282 zł w 2021 roku
• 11 113 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wykazała przychody na poziomie 300 586 zł.
Organizacja zarobiła 11 062 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 062 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Rejonowa spółdzielnia transportu wiejskiego w ostrołęc wykazała zysk netto większy niż 54% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 44% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0004%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 54% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 44% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 26% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do REJONOWA SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W OSTROŁĘC