Organizacja Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce osiągnęła 342 955 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 341 210 zł. Pozostałe przychody to 1745 zł.
Całkowite koszty wyniosły 342 369 zł.
Strata netto wyniosła 1159 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 13 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 342 955 zł w 2024 roku.
• 334 353 zł w 2023 roku.
• 300 586 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1159 zł w 2024 roku.
• 8147 zł w 2023 roku.
• 11 062 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wynosi -3 tys. zł.
EBITDA Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wynosi 5 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
876 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2903 zł w
2024 roku.
• 5697 zł w
2023 roku.
• 11 062 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
687 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 5232 zł w
2024 roku.
• 15 155 zł w
2023 roku.
• 20 520 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wynosi 447 432 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 166 906 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8130 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 447 432 zł w 2024 roku.
• 475 152 zł w 2023 roku.
• 458 192 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 265 460
zł.
Koszty operacyjne Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wyniosły 344 114
zł.
Wynagrodzenia stanowią 77%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 872 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 265 460 zł w 2024 roku
• 242 724 zł w 2023 roku
• 209 998 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
77% w 2024 roku
•
74% w 2023 roku
•
73% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wyniosła 307 712 zł.
a
ktywa trwałe to 217 717 zł.
a
ktywa obrotowe to 89 996 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 307 712 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 291 727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 986 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 307 712 zł w 2024 roku.
• 300 940 zł w 2023 roku.
• 297 240 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wyniosły 15 986 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 307 712 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 629 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 986 zł w 2024 roku
• 8055 zł w 2023 roku
• 12 501 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2024 roku
• 3% w 2023 roku
• 4% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wykazała przychody na poziomie 342 955 zł.
Organizacja zarobiła -1159 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1159 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Rejonowa Spółdzielnia Transportu Wiejskiego W Ostrołęce wykazała zysk netto większy niż 34% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 34% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 20% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 wynosił on 0%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
REJONOWA SPÓŁDZIELNIA TRANSPORTU WIEJSKIEGO W OSTROŁĘC