NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000074847
NIP
6462070334
REGON
273303200

Podsumowanie

aktywa
167,7 mln
przychód
88,3 mln
zysk
2,8 mln
wartość firmy
165,3 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TYCHY
Adres
UL. TOWAROWA, 23
Kod pocztowy
43-100
Rejestracja
2001-12-19
Rozpoczęcie działalności
1996-12-16
Kapitał zakładowy
136992000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PAŃSTWOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST WIELOOSOBOWY TO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Nadwiślańska agencja turystyczna osiągnęła 88 294 547 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 87 872 646 zł. Pozostałe przychody to 421 901 zł.
Całkowite koszty wyniosły 85 046 247 zł.
Zysk netto wyniósł 2 826 399 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 5 533 436 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 88 294 547 zł w 2022 roku.
• 67 475 414 zł w 2021 roku.
• 51 338 947 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 398 391 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 826 399 zł w 2022 roku.
• 1 549 140 zł w 2021 roku.
• -14 244 790 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nadwiślańska agencja turystyczna wynosi 165 277 985 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 28 263 986 zł a 507 249 914 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3 596 303 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 165 277 985 zł w 2022 roku.
• 144 517 420 zł w 2021 roku.
• 126 401 359 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Nadwiślańska agencja turystyczna wyniosła 167 720 840 zł.
a
ktywa trwałe to 148 539 656 zł.
a
ktywa obrotowe to 19 181 184 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 167 720 840 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 126 812 478 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 40 908 362 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -872 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 167 720 840 zł w 2022 roku.
• 171 345 187 zł w 2021 roku.
• 166 721 977 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Nadwiślańska agencja turystyczna wyniosły 40 908 362 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 167 720 840 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 24%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 375 957 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 40 908 362 zł w 2022 roku
• 46 895 520 zł w 2021 roku
• 43 821 451 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 24% w 2022 roku
• 27% w 2021 roku
• 26% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Nadwiślańska agencja turystyczna wykazała przychody na poziomie 88 294 547 zł.
Organizacja zarobiła 3 524 212 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 697 813 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 826 399 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 66 279 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 697 813 zł w 2022 roku
• 406 875 zł w 2021 roku
• 113 119 zł w 2020 roku

Organizacja Nadwiślańska agencja turystyczna wykazała zysk netto większy niż 94% organizacji z branży "Hotele i podobne obiekty zakwaterowania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 97% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 33% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 97% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.3%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Holding Kw posiada 273984 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 02.09.2020 jest Holding Kw kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.03.2019 do 02.09.2020 był Krakowskie Centrum Medyczne kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 29.08.2017 do 13.03.2019 najwięcej udziałów posiadał Krakowskie Centrum Medyczne . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do NADWIŚLAŃSKA AGENCJA TURYSTYCZNA