SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA ZRZESZENIA, Z ZASTRZEŻENIEM § 47, UPOWAŻNIENI SĄ JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU LUB WICEPREZES LUB NA PODSTAWIE ICH UPOWAŻNIENIA DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. PEŁNOMOCNICTWA, AKTY NOTARIALNE ORAZ UMOWY PODPISUJĄ PREZES LUB WICEPREZES ZARZĄDU ZRZESZENIA.
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok osiągnęła 2 320 838 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 320 838 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 305 882 zł.
Zysk netto wyniósł 14 956 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 124 170 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 320 838 zł w 2024 roku.
• 1 938 456 zł w 2023 roku.
• 1 995 355 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4032 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 14 956 zł w 2024 roku.
• -44 935 zł w 2023 roku.
• 57 784 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 16 tys. zł.
EBITDA Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 27 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
3782 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 16 456 zł w
2024 roku.
• -44 716 zł w
2023 roku.
• 63 539 zł w
2022 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
3490 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 27 338 zł w
2024 roku.
• -32 715 zł w
2023 roku.
• 77 581 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 1 871 955 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
149 565 zł a 5 802 096 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 89 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 871 955 zł w 2024 roku.
• 1 545 990 zł w 2023 roku.
• 1 855 213 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 850 208
zł.
Koszty operacyjne Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosły 2 304 382
zł.
Wynagrodzenia stanowią 37%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
54 828 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 850 208 zł w 2024 roku
• 682 624 zł w 2023 roku
• 676 580 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
37% w 2024 roku
•
34% w 2023 roku
•
35% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosła 607 833 zł.
a
ktywa trwałe to 73 196 zł.
a
ktywa obrotowe to 534 636 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 607 833 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 353 205 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 254 628 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 60 139 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 607 833 zł w 2024 roku.
• 521 700 zł w 2023 roku.
• 534 665 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wyniosły 254 628 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 607 833 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 42%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 313 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 254 628 zł w 2024 roku
• 183 452 zł w 2023 roku
• 142 879 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 42% w 2024 roku
• 35% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wykazała przychody na poziomie 2 320 838 zł.
Organizacja zarobiła 16 435 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1479 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 14 956 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 247 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1479 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 5755 zł w 2022 roku
Organizacja Białostockie zrzeszenie transportu w białymstok wykazała zysk netto większy niż 51% organizacji z branży "Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy".
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 47% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 51% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 50% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 47% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
BIAŁOSTOCKIE ZRZESZENIE TRANSPORTU W BIAŁYMSTOK