Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych (46.16)


Podsumowanie

organizacji
185
całkowite przychody
1,2 mld
przeciętny przychód
883 tys.
przeciętny zysk
12 tys.

Rozmiar branży

W branży jest 185 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 1,16 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 5 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 106 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 13.0%.

Rozkład geograficzny


Największe firmy

Największa organizacja w branży to New Balance Poland. Firma generuje 461 mln zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Columbia Sportswear Poland. Przychód organizacji wynosi 77,46 mln.
Trzecie największe przychody osiąga Polskie Sklepy Odzieżowe W Restrukturyzacji. Jej sprzedaż opiewa na 75,11 mln.
W ostatnim roku (2022) największe przychody generowały:
New Balance Poland
Columbia Sportswear Poland
Polskie Sklepy Odzieżowe W Restrukturyzacji
W poprzednim roku (2021) największe przychody generowały:
New Balance Poland
Ecco (poland)
Polskie Sklepy Odzieżowe W Restrukturyzacji

Przychody

10% największych firm w branży generuje powyżej 11,82 mln zł przychodu.
20% firm w branży generuje powyżej 4,22 mln zł przychodu.
50% firm w branży generuje powyżej 883 tys. zł przychodu.
90% firm w branży generuje powyżej 9 tys. zł przychodu.
Przychód przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniósł 883 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętny przychód rósł średnio o 51 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 6.97 %.

Zyski

10% największych firm w branży generuje powyżej 705 tys. zł zysku.
20% firm w branży generuje powyżej 251 tys. zł zysku.
50% firm w branży generuje powyżej 12 tys. zł zysku.
90% firm w branży generuje powyżej -149 tys. zł zysku.
Zysk netto przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniósł 12 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętny zysk netto rósł średnio o 0 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 3.08 %.

Wycena

10% największych firm w branży jest warta powyżej 14,35 mln zł.
20% firm w branży jest warta powyżej 4,96 mln zł.
50% firm w branży jest warta powyżej 821 tys. zł.
90% firm w branży jest warta powyżej 13 tys. zł.
Wartość przeciętnej firmy w branży w 2022 roku wyniosła 821 tys. zł.
Od 2017 roku przeciętna wartość malała średnio o 17 tys. zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi -2.00 %.