Adres
UL. CEGIELNIANA, 43
Rozpoczęcie działalności
2025-08-27
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO FUNDACJĘ REPREZNTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W RAZIE ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, FUNDACJĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Cel działania
1. DZIAŁALNOŚĆ NAUKOWA, EDUKACYJNO-OŚWIATOWA I OCHRONA ZDROWIA, A W SZCZEGÓLNOŚCI: A) PROPAGOWANIE PODEJŚCIA DO TERAPII TAŃCEM I RUCHEM OPARTEGO O PERSONALISTYCZNĄ WIZJĘ CZŁOWIEKA KAROLA WOJTYŁY ORAZ LOGOTERAPIĘ VIKTORA FRANKLA, B) STYMULOWANIE I PROMOCJA ROZWOJU RÓŻNYCH FORM TERAPII I PSYCHOTERAPII, C) STYMULOWANIE I ROZWÓJ BADAŃ NAUKOWYCH, D) WSPIERANIE I KSZTAŁCENIE PROFESJONALISTÓW ŚWIADCZĄCYCH SZEROKO ROZUMIANĄ POMOC TERAPEUTYCZNĄ, PSYCHOLOGICZNĄ, SOCJALNĄ, PEDAGOGICZNĄ, E) PROPAGOWANIE INTEGRALNEJ WIZJI CZŁOWIEKA ORAZ ŚWIADOMOŚCI GODNOŚCI OSOBY LUDZKIEJ ZGODNEJ Z REALISTYCZNĄ ANTROPOLOGIĄ KAROLA WOJTYŁY, F) PROMOCJA PERSONALISTYCZNEJ MYŚLI KAROLA WOJTYŁY I JEJ ZASTOSOWANIA W RÓŻNYCH FORMACH POMOCOWEJ, OŚWIATOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I TERAPEUTYCZNEJ PRACY Z CZŁOWIEKIEM, G) PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH ORAZ WYKLUCZENIU ZAWODOWEMU, JAK RÓWNIEŻ WSPIERANIE INTEGRACJI I REINTEGRACJI SPOŁECZNEJ ORAZ ZAWODOWEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM, H) PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM, W SZCZEGÓLNOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY, I) WSPIERANIE OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI, A SZCZEGÓLNIE Z ZABURZENIAMI ZE SPEKTRUM AUTYZMU, J) WSPIERANIE RODZICÓW W SYTUACJI SAMOTNEGO RODZICIELSTWA, K) WSPIERANIE SENIORÓW, A W SZCZEGÓLNOŚCI W ICH AKTYWIZACJI, UTRZYMANIU SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ I PSYCHICZNEJ, INTEGRACJI SPOŁECZNEJ, STYMULOWANIU ROZWOJU OSOBISTEGO, L) PROMOCJA ZDROWEGO I EKOLOGICZNEGO STYLU ŻYCIA, M) PROMOWANIE, ROZWÓJ I ORGANIZOWANIE WOLONTARIATU, N) PROMOWANIE INTEGRALNEGO ROZWOJU DZIECI I MŁODZIEŻY, W SZCZEGÓLNOŚCI WYCHOWANIA PRZEZ SZTUKĘ W PERSONALISTYCZNYM PODEJŚCIU DO OSOBY LUDZKIEJ, O) PROMOWANIE KULTURY, SZTUKI, WYCHOWANIA DZIECI I MŁODZIEŻY PRZEZ SZTUKĘ, OCHRONY DÓBR KULTURY, JAK RÓWNIEŻ TRADYCJI I DZIEDZICTWA NARODOWEGO, P) PROMOWANIE I ROZWÓJ POZASZKOLNYCH FORM EDUKACJI, ROZWOJU OSOBISTEGO I WYDOBYWANIA TALENTÓW, Q) PROMOWANIE UMIEJĘTNOŚCI, POSTAW I POGLĄDÓW SŁUŻĄCYCH ZDROWEMU I PRAWIDŁOWEMU FUNKCJONOWANIU CZŁOWIEKA W RODZINIE I SPOŁECZEŃSTWIE.