Organizacja Gniewko Marketing osiągnęła 693 801 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 693 801 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 509 519 zł.
Zysk netto wyniósł 184 282 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 693 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 693 801 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 184 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 184 282 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gniewko Marketing wynosi 228 tys. zł.
EBITDA Gniewko Marketing wynosi 237 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gniewko Marketing wynosi 1 341 623 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
141 961 zł a 2 579 946 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 341 623 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 341 623 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gniewko Marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,039% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Gniewko Marketing charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 168 300
zł.
Koszty operacyjne Gniewko Marketing wyniosły 465 643
zł.
Wynagrodzenia stanowią 36%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
168 300 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 168 300 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
36.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
36% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gniewko Marketing wyniosła 359 721 zł.
a
ktywa trwałe to 248 433 zł.
a
ktywa obrotowe to 111 287 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 359 721 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 189 282 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 170 439 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 359 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 359 721 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 33%.
Marża netto wyniosła 27%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 97 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gniewko Marketing wyniosły 170 439 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 359 721 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 47%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 170 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 170 439 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 47% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gniewko Marketing wykazała przychody na poziomie 693 801 zł.
Organizacja zarobiła 206 034 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 21 752 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 184 282 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 21 752 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 21 752 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Gniewko Marketing wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 56% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 57% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 63% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gronek Hanna
posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Holmik Jan
posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.