SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Kampanie reklamowe dla klinik medycyny estetycznej
Zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych
Projektowanie i optymalizacja stron internetowych
Profesjonalne sesje fotograficzne i filmowe
Unikalna współpraca opierająca się na zasadzie jednej kliniki na miasto
Klinika Marketingu to wyspecjalizowana agencja marketingowa, skoncentrowana na wsparciu lekarzy oraz klinik medycyny estetycznej. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania marketingowe, które obejmują zarówno kampanie reklamowe, jak i zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych. Dzięki swojej rozległej wiedzy z zakresu medycyny oraz marketingu internetowego, Klinika Marketingu skutecznie wspiera swoich klientów w pozyskiwaniu nowych pacjentów oraz budowaniu solidnej i spójnej z wizerunkiem marki online. Agencja wyróżnia się podejściem polegającym na dokładnym diagnozowaniu problemów marketingowych, by następnie wdrożyć skuteczne strategie ich rozwiązania. Zespół Kliniki Marketingu łączy ze sobą wiedzę medyczną z umiejętnościami z zakresu nowoczesnych technologii, co zapewnia ich klientom kompleksową obsługę od doradztwa przez projekt, aż po pełną realizację strategii marketingowej.Klinika Marketingu zajmuje się tworzeniem i zarządzaniem profilami w mediach społecznościowych, projektowaniem stron internetowych, realizacją kampanii reklamowych i sesji fotograficznych, a także profesjonalnym zarządzaniem relacjami z pacjentami. Szczególnym atutem firmy jest zasada wspierania tylko jednej kliniki z danej branży w konkretnym mieście, co gwarantuje ekskluzywną i lojalną współpracę z każdym klientem.Zaufanie i rekomendacje od dotychczasowych klientów są dowodem na skuteczność działań agencji, pozwalając im co miesiąc pozyskiwać średnio 500 nowych pacjentów oraz generować znaczne zyski z kampanii reklamowych. Przeprowadzone działania marketingowe Kliniki Marketingu pozwalają ich klientom skoncentrować się na swojej pracy, bez obaw o efektywność kampanii promocyjnych.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Klinika Marketingu osiągnęła 1 421 840 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 420 810 zł. Pozostałe przychody to 1030 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 195 973 zł.
Zysk netto wyniósł 224 837 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 710 920 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 421 840 zł w 2024 roku.
• 986 811 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 112 418 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 224 837 zł w 2024 roku.
• 124 123 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Klinika Marketingu wynosi 2 108 961 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
261 720 zł a 3 554 601 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 054 481 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 108 961 zł w 2024 roku.
• 1 247 457 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Klinika Marketingu wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Klinika Marketingu charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 325 101
zł.
Koszty operacyjne Klinika Marketingu wyniosły 1 156 076
zł.
Wynagrodzenia stanowią 28%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
162 550 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 325 101 zł w 2024 roku
• 233 130 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
14.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
28% w 2024 roku
•
28% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Klinika Marketingu wyniosła 494 909 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 131 352 zł.
a
ktywa obrotowe to 363 556 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 494 909 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 348 960 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 145 949 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 247 454 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 494 909 zł w 2024 roku.
• 155 755 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 64%.
Marża operacyjna wyniosła 19%.
Marża netto wyniosła 16%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Klinika Marketingu wyniosły 145 949 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 494 909 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72 975 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 145 949 zł w 2024 roku
• 31 633 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2024 roku
• 20% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Klinika Marketingu wykazała przychody na poziomie 1 421 840 zł.
Organizacja zarobiła 255 561 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 30 724 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 224 837 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 362 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 30 724 zł w 2024 roku
• 15 605 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku