Organizacja Truck Service Assistance osiągnęła 1 214 205 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 212 665 zł. Pozostałe przychody to 1540 zł.
Całkowite koszty wyniosły 915 433 zł.
Zysk netto wyniósł 297 233 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 607 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 214 205 zł w 2023 roku.
• 168 442 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 148 616 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 297 233 zł w 2023 roku.
• -42 764 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck Service Assistance wynosi 2 204 252 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
205 851 zł a 4 161 257 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 102 126 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 204 252 zł w 2023 roku.
• 112 295 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Truck Service Assistance wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,352% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
• 2,54% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck Service Assistance wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Truck Service Assistance charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 2 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Truck Service Assistance wynosi 57 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 36 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 96 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 36 tys. zł a 96 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
28 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 57 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 36 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 96 tys. zł w 2023 roku.
• 7 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 144 721
zł.
Koszty operacyjne Truck Service Assistance wyniosły 916 846
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
72 360 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 144 721 zł w 2023 roku
• 51 315 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
24% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck Service Assistance wyniosła 582 156 zł.
a
ktywa obrotowe to 582 156 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 582 156 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 274 469 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 307 687 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 291 078 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 582 156 zł w 2023 roku.
• 193 949 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 51%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 108%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 54 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 12 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck Service Assistance wyniosły 307 687 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 582 156 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 53%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 153 844 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 307 687 zł w 2023 roku
• 216 713 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 53% w 2023 roku
• 112% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck Service Assistance wykazała przychody na poziomie 1 214 205 zł.
Organizacja zarobiła 297 233 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 297 233 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Truck Service Assistance wykazała zysk netto większy niż 89% organizacji z branży "Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 90% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 71% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 46% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 90% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Shevchuk Iryna
posiada 95 udziałów,
które stanowią 95.0% firmy.
Największym udziałowcem od 29.11.2024 jest
Shevchuk Iryna
kontrolujący 95% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.10.2022 do 29.11.2024:
• Shevchuk Serhii (50% udziałów)
• Shevchuk Iryna (50% udziałów)