POLAND FOOD MAREK GORZKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA KRS
0000955060
NIP
7842530104
REGON
521257780

Podsumowanie

aktywa
10,7 mln
przychód
102,5 mln
zysk
526 tys.
wartość firmy
72,1 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
GNIEZNO
Adres
UL. GDAŃSKA, 112
Kod pocztowy
62-200
Rejestracja
2022-02-18
Rozpoczęcie działalności
2022-02-18
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Strona www
polandfood.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY WSPÓLNIK UPRAWNIONY DO REPREZENTACJI SPÓŁKI MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Poland food marek gorzkowski osiągnęła 102 519 606 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 519 606 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 101 993 548 zł.
Zysk netto wyniósł 526 058 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 102 519 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 519 606 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 526 058 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 526 058 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Poland food marek gorzkowski wynosi 72 119 582 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 668 944 zł a 256 299 016 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 72 119 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 72 119 582 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Poland food marek gorzkowski wyniosła 10 648 477 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 648 477 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 648 477 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 225 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 423 218 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 648 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 648 477 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Poland food marek gorzkowski wyniosły 8 423 218 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 648 477 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 423 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 423 218 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Poland food marek gorzkowski wykazała przychody na poziomie 102 519 606 zł.
Organizacja zarobiła 672 908 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 850 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 526 058 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 146 850 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 850 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Poland food marek gorzkowski wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki