Organizacja Poland food marek gorzkowski osiągnęła 102 519 606 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 102 519 606 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 101 993 548 zł.
Zysk netto wyniósł 526 058 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 102 519 606 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 102 519 606 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 526 058 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 526 058 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Poland food marek gorzkowski wynosi 72 119 582 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 668 944 zł a 256 299 016 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 72 119 582 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 72 119 582 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Poland food marek gorzkowski wyniosła 10 648 477 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 648 477 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 10 648 477 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 225 258 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8 423 218 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 10 648 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 10 648 477 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 24%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 23.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Poland food marek gorzkowski wyniosły 8 423 218 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 10 648 477 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8 423 218 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8 423 218 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Poland food marek gorzkowski wykazała przychody na poziomie 102 519 606 zł.
Organizacja zarobiła 672 908 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 146 850 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 526 058 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 146 850 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 146 850 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Poland food marek gorzkowski wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa mleka, wyrobów mleczarskich, jaj, olejów i tłuszczów jadalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 85% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.4%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 52% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 85% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.4%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do POLAND FOOD MAREK GORZKOWSKI