Wdrażanie i optymalizacja procesów automatyzacji marketingu.
Automatyzacja obsługi klienta poprzez chatbota i centra samoobsługi.
Integracja danych z wielu źródeł w celu stworzenia wspólnych dashboardów kotrolujących.
Automation Pro to firma, która specjalizuje się w wdrażaniu i optymalizacji procesów automatyzacji marketingu oraz obsługi klienta. Ich głównym celem jest zwiększenie skuteczności działania przedsiębiorstw poprzez automatyzację kluczowych procesów biznesowych. Oferują kompleksowe usługi, takie jak automatyzacja marketingu, automatyzacja obsługi klienta, a także automatyzacja procesów back office. Firma wykorzystuje zaawansowane analizy danych oraz tworzenie modeli behawioralnych, aby dostosować automatyzację do rzeczywistych potrzeb i działań klientów. Procesy te są ściśle monitorowane i optymalizowane za pomocą A/B testów, co pozwala na ciągłe doskonalenie wyników. Dodatkowo Automation Pro angażuje się w integrację danych z różnych źródeł, tworząc wspólne kokpity zarządzające, co pozwala na zgromadzenie i wizualizację istotnych informacji w jednym miejscu. Pomagają również w usprawnieniu komunikacji pomiędzy różnymi działami firmy, korzystając z systemów non-code i low-code, co przyspiesza implementację i zmniejsza koszty operacyjne.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Leadbrowser osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1544 zł.
Strata netto wyniosła 1544 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2024 roku.
• 476 zł w 2023 roku.
• 173 480 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -515 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1544 zł w 2024 roku.
• -9837 zł w 2023 roku.
• -10 136 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Leadbrowser wynosi -1 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leadbrowser wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
nie zmienia się
w czasie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku.
• 317 zł w 2023 roku.
• 115 654 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Leadbrowser wynosi 0,05%. To oznacza, że firma ma szansę 0,05% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,05% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Leadbrowser charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Leadbrowser wyniosły 923
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 57 911 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
32% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Leadbrowser wyniosła 6528 zł.
a
ktywa obrotowe to 6528 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6528 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -16 517 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 23 045 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6528 zł w 2024 roku.
• 14 680 zł w 2023 roku.
• 20 522 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -24%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Leadbrowser wyniosły 23 045 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6528 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 353%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7682 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 23 045 zł w 2024 roku
• 29 653 zł w 2023 roku
• 25 658 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 353% w 2024 roku
• 202% w 2023 roku
• 125% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Leadbrowser wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -1544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1544 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku