Organizacja Media star osiągnęła 108 717 573 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 108 707 259 zł. Pozostałe przychody to 10 315 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 253 758 zł.
Zysk netto wyniósł 1 453 500 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 38 661 091 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 108 717 573 zł w 2022 roku.
• 70 056 482 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 276 198 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 453 500 zł w 2022 roku.
• 1 177 302 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media star wynosi 80 571 448 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2 279 066 zł a 271 793 933 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 27 248 147 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 80 571 448 zł w 2022 roku.
• 53 323 302 zł w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media star wyniosła 9 044 199 zł.
a
ktywa trwałe to 91 601 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 952 598 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 044 199 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 3 038 755 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 005 444 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 514 572 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 044 199 zł w 2022 roku.
• 8 529 627 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 16%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 48%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media star wyniosły 6 005 444 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 044 199 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 22 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 005 444 zł w 2022 roku
• 5 983 262 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2022 roku
• 70% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media star wykazała przychody na poziomie 108 717 573 zł.
Organizacja zarobiła 1 826 735 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 373 235 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 453 500 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 284 522 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 373 235 zł w 2022 roku
• 88 713 zł w 2021 roku
Organizacja Media star wykazała zysk netto większy niż 92% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 94% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.08%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 97% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 88% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 94% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.08%.