Działalność na terenie wielu województw w Polsce i krajów europejskich
Możliwość uzyskania bezpłatnej wyceny usług
FRANCZYK TRANSPORT Sp. z o.o. to firma transportowa z siedzibą w Piasecznie, która oferuje szeroki wachlarz usług związanych z transportem krajowym i międzynarodowym. Działa na rynku od 28 stycznia 2020 roku i posiada doświadczenie w branży, co pozwala jej na skuteczne dostosowywanie się do oczekiwań klientów. Specjalizuje się w transporcie ciężarowym, transporcie busem oraz przewozach samochodów z zagranicy. Obszar działalności firmy obejmuje wiele województw w Polsce oraz kraje europejskie, takie jak Niemcy, Belgia, Włochy czy Hiszpania. FRANCZYK TRANSPORT wyróżnia się elastycznością w zakresie oferowanych usług, co pozwala jej na dostosowywanie oferty do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalnej obsłudze, zdobyła licznych zadowolonych klientów, którzy polecają jej usługi. Firma utrzymuje pozytywne opinie, co potwierdzają liczne certyfikaty i nagrody przyznane przez organizacje branżowe. Oferuje również możliwość uzyskania bezpłatnej wyceny, co sprawia, że jest dostępna dla szerokiego kręgu interesantów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Franczyk Transport osiągnęła 1 254 967 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 254 967 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 120 669 zł.
Zysk netto wyniósł 134 298 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 313 742 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 254 967 zł w 2023 roku.
• 838 636 zł w 2022 roku.
• 37 720 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 574 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 134 298 zł w 2023 roku.
• -57 218 zł w 2022 roku.
• -12 230 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Franczyk Transport wynosi 149 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Franczyk Transport wynosi 1 451 166 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
77 331 zł a 3 137 417 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 362 791 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 451 166 zł w 2023 roku.
• 559 091 zł w 2022 roku.
• 44 667 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Franczyk Transport wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,176% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
• 1,83% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Franczyk Transport wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,009% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
Franczyk Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 4 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Franczyk Transport wynosi 32 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 21 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 50 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 21 tys. zł a 50 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
8 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 32 tys. zł w 2023 roku.
• 4 tys. zł w 2022 roku.
• 2 tys. zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 21 tys. zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 50 tys. zł w 2023 roku.
• 34 tys. zł w 2022 roku.
• 9 tys. zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 43 051
zł.
Koszty operacyjne Franczyk Transport wyniosły 1 106 360
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
10 763 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 43 051 zł w 2023 roku
• 430 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Franczyk Transport wyniosła 214 115 zł.
a
ktywa obrotowe to 214 115 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 214 115 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 103 108 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 111 007 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 53 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 214 115 zł w 2023 roku.
• 240 632 zł w 2022 roku.
• 29 910 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 63%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 130%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Franczyk Transport wyniosły 111 007 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 214 115 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 52%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 27 752 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 111 007 zł w 2023 roku
• 271 822 zł w 2022 roku
• 3882 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 52% w 2023 roku
• 113% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Franczyk Transport wykazała przychody na poziomie 1 254 967 zł.
Organizacja zarobiła 143 225 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8927 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 134 298 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2232 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8927 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku