Organizacja Retail market osiągnęła 9 124 044 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 073 065 zł. Pozostałe przychody to 50 979 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9 317 160 zł.
Strata netto wyniosła 244 095 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 041 348 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 124 044 zł w 2022 roku.
• 11 095 359 zł w 2021 roku.
• 11 452 677 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -81 365 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -244 095 zł w 2022 roku.
• 153 479 zł w 2021 roku.
• 422 460 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Retail market wynosi 6 335 329 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 810 110 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 111 776 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 335 329 zł w 2022 roku.
• 8 446 527 zł w 2021 roku.
• 9 645 555 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Retail market wyniosła 835 921 zł.
a
ktywa trwałe to 189 068 zł.
a
ktywa obrotowe to 646 853 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 835 921 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 336 845 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 499 076 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 278 640 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 835 921 zł w 2022 roku.
• 957 053 zł w 2021 roku.
• 1 457 220 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -72%.
Marża operacyjna wyniosła -2%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Retail market wyniosły 499 076 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 835 921 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 60%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 166 359 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 499 076 zł w 2022 roku
• 376 114 zł w 2021 roku
• 1 029 760 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 60% w 2022 roku
• 39% w 2021 roku
• 71% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Retail market wykazała przychody na poziomie 9 124 044 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 42 036 zł w 2020 roku
Organizacja Retail market wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 54% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.008%.