Specjalizacja w systemach bezpieczeństwa ruchu drogowego
Projektowanie i budowa aktywnych przejść dla pieszych
Realizacja zleceń na terenie całej Polski
Indywidualne podejście do każdego projektu
Zasilanie systemów z sieci lub odnawialnych źródeł energii
TRAFFIC TRONIC Sp. z o. o. to firma specjalizująca się w projektowaniu oraz budowie zaawansowanych systemów zwiększających bezpieczeństwo na drogach. Powstała w 2010 roku po zgromadzeniu zespołu inżynierów i techników z firmy MECHATRONIK, co umożliwiło jej tworzenie, programowanie i implementację innowacyjnych rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa ruchu drogowego. Główna misja TRAFFIC TRONIC polega na poprawie bezpieczeństwa w ruchu drogowym, a szczególnie na redukcji wypadków z udziałem pieszych i podnoszeniu koncentracji kierowców w krytycznych lokalizacjach. W wyniku rosnącego natężenia ruchu oraz przewidywanych rozproszeń, TRAFFIC TRONIC wprowadza rozwiązania, które poprawiają komfort oraz jakość korzystania z dróg przez wszystkich uczestników ruchu. Firma obsługuje zlecenia na terenie całej Polski, oferując profesjonalne usługi w zakresie pomiarów, projektowania oraz montażu systemów sterowania i automatyki. Do każdej realizacji podchodzi indywidualnie, dostosowując metody zasilania, na przykład z sieci energetycznej lub z odnawialnych źródeł energii, takich jak fotowoltaika czy energia wiatrowa. Na każdym etapie realizacji, od projektu po montaż, TRAFFIC TRONIC kładzie duży nacisk na jakość oraz zadowolenie klientów, a każdy projekt jest szczegółowo dopracowywany i poddawany testom w rzeczywistych warunkach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Traffic Tronic osiągnęła 1 371 908 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 371 441 zł. Pozostałe przychody to 467 zł.
Całkowite koszty wyniosły 979 497 zł.
Zysk netto wyniósł 391 944 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 274 382 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 371 908 zł w 2024 roku.
• 332 487 zł w 2023 roku.
• 541 124 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 78 389 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 391 944 zł w 2024 roku.
• 118 413 zł w 2023 roku.
• 171 141 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Traffic Tronic wynosi 433 tys. zł.
EBITDA Traffic Tronic wynosi 450 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Traffic Tronic wynosi 2 832 498 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
350 117 zł a 5 487 218 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 566 500 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 832 498 zł w 2024 roku.
• 826 468 zł w 2023 roku.
• 1 155 164 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Traffic Tronic wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,141% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2024 roku.
• 1,83% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Traffic Tronic wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Traffic Tronic charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 2 poziomy w ciągu 5 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Traffic Tronic wynosi 79 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 41 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 140 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 41 tys. zł a 140 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
16 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 79 tys. zł w 2024 roku.
• 27 tys. zł w 2023 roku.
• 30 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 41 tys. zł w 2024 roku.
• 10 tys. zł w 2023 roku.
• 16 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 140 tys. zł w 2024 roku.
• 58 tys. zł w 2023 roku.
• 48 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 62 543
zł.
Koszty operacyjne Traffic Tronic wyniosły 938 929
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
12 509 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 62 543 zł w 2024 roku
• 16 593 zł w 2023 roku
• 18 830 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Traffic Tronic wyniosła 557 951 zł.
a
ktywa trwałe to 65 447 zł.
a
ktywa obrotowe to 492 504 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 557 951 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 466 822 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 91 129 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 111 590 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 557 951 zł w 2024 roku.
• 254 270 zł w 2023 roku.
• 247 791 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 70%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 84%.
Marża operacyjna wyniosła 32%.
Marża netto wyniosła 29%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 14 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Traffic Tronic wyniosły 91 129 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 557 951 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18 226 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 91 129 zł w 2024 roku
• 79 392 zł w 2023 roku
• 101 326 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2024 roku
• 31% w 2023 roku
• 41% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Traffic Tronic wykazała przychody na poziomie 1 371 908 zł.
Organizacja zarobiła 431 724 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 39 780 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 391 944 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7956 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 39 780 zł w 2024 roku
• 11 715 zł w 2023 roku
• 16 938 zł w 2022 roku
Organizacja Traffic Tronic wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 47% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 66% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 47% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 25% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Majewski Karol
posiada 67 udziałów,
które stanowią 67.0% firmy.
Gałek Kamil
posiada 33 udziałów,
które stanowią 33.0% firmy.
Największym udziałowcem od 16.01.2023 jest
Majewski Karol
kontrolujący 67% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.07.2019 do 16.01.2023
był Majewski Karol
kontrolując 67% udziałów.