Organizacja AL Mega-Trans-Cargo osiągnęła 437 750 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 437 750 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 696 505 zł.
Strata netto wyniosła 258 754 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 437 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 437 750 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -258 754 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -258 754 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT AL Mega-Trans-Cargo wynosi -255 tys. zł.
EBITDA AL Mega-Trans-Cargo wynosi -255 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji AL Mega-Trans-Cargo wynosi 291 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 094 376 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 291 834 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 291 834 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji AL Mega-Trans-Cargo wynosi 1,88%. To oznacza, że firma ma szansę 1,88% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,856% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,88% w 2022 roku.
• 2,74% w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji AL Mega-Trans-Cargo wynosi 1,21%. To oznacza, że firma ma szansę 1,21% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,150% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,21% w 2022 roku.
• 0,06% w 2021 roku.
Wiarygodność firmy
AL Mega-Trans-Cargo charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2022 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2021 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla AL Mega-Trans-Cargo wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 18 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 18 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się między 2021 a 2022 rokiem.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 18 tys. zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 46 763
zł.
Koszty operacyjne AL Mega-Trans-Cargo wyniosły 693 175
zł.
Wynagrodzenia stanowią 7%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
46 763 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 46 763 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
7% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów AL Mega-Trans-Cargo wyniosła 206 524 zł.
a
ktywa obrotowe to 206 524 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 206 524 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -253 754 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 460 278 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 206 524 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 206 524 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -125%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 102%.
Marża operacyjna wyniosła -58%.
Marża netto wyniosła -59%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -125 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 102 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -59 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania AL Mega-Trans-Cargo wyniosły 460 278 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 206 524 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 223%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 460 278 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 460 278 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 223% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja AL Mega-Trans-Cargo wykazała przychody na poziomie 437 750 zł.
Organizacja zarobiła -258 754 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -258 754 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku