IM MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000768257
NIP
5311704220
REGON
382390150

Podsumowanie

aktywa
656 tys.
przychód
5,2 mln
zysk
-7 tys.
wartość firmy
3,5 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. GRÓJECKA, 43
Kod pocztowy
02-031
Rejestracja
2019-01-23
Rozpoczęcie działalności
2019-01-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Im marketing osiągnęła 5 222 332 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 222 332 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 228 977 zł.
Strata netto wyniosła 6645 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 305 583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 222 332 zł w 2022 roku.
• 1 936 008 zł w 2021 roku.
• 4 499 313 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6645 zł w 2022 roku.
• 6152 zł w 2021 roku.
• -1581 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Im marketing wynosi 3 483 750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 13 055 830 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 870 000 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 483 750 zł w 2022 roku.
• 1 322 460 zł w 2021 roku.
• 3 002 106 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Im marketing wyniosła 655 953 zł.
a
ktywa obrotowe to 655 953 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 655 953 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2926 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 653 026 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 162 738 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 655 953 zł w 2022 roku.
• 28 508 zł w 2021 roku.
• 414 504 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -227%.
Marża operacyjna wyniosła -0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi 0 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Im marketing wyniosły 653 026 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 655 953 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 163 257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 653 026 zł w 2022 roku
• 18 936 zł w 2021 roku
• 411 085 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2022 roku
• 66% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Im marketing wykazała przychody na poziomie 5 222 332 zł.
Organizacja zarobiła -6645 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6645 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 623 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Im marketing wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 82% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Isański Jan posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Isańska Rosół Iga posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 27.11.2019 jest Isański Jan kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 23.01.2019 do 27.11.2019 był Pawluczuk Andrzej kontrolując 80% udziałów.