Organizacja Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun osiągnęła 553 512 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 502 814 zł. Pozostałe przychody to 50 698 zł.
Całkowite koszty wyniosły 464 122 zł.
Zysk netto wyniósł 38 692 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 110 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 553 512 zł w 2022 roku.
• 25 102 zł w 2021 roku.
• 2054 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7738 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 38 692 zł w 2022 roku.
• 6156 zł w 2021 roku.
• 836 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun wynosi 559 538 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
35 763 zł a 1 383 781 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 111 908 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 559 538 zł w 2022 roku.
• 48 101 zł w 2021 roku.
• 6838 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun wyniosła 377 366 zł.
a
ktywa obrotowe to 377 366 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 377 366 zł.
f
undusz własny to 47 683 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 329 683 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 75 473 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 377 366 zł w 2022 roku.
• 50 637 zł w 2021 roku.
• 48 343 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 81%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun wyniosły 329 683 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 377 366 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 87%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 65 937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 329 683 zł w 2022 roku
• 41 646 zł w 2021 roku
• 45 507 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 87% w 2022 roku
• 82% w 2021 roku
• 94% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun wykazała przychody na poziomie 553 512 zł.
Organizacja zarobiła 38 692 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 38 692 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fundacja marki polskiej im. prof. witolda kieżun wykazała zysk netto większy niż 70% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 58% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 70% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 58% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 73% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do FUNDACJA MARKI POLSKIEJ IM. PROF. WITOLDA KIEŻUN