MARKNETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000747217
NIP
7123374581
REGON
381249678

Podsumowanie

aktywa
178 tys.
przychód
615 tys.
zysk
13 tys.
wartość firmy
591 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. OKOPOWA, 20
Kod pocztowy
20-022
Rejestracja
2018-09-07
Rozpoczęcie działalności
2018-09-07
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@markneting.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Markneting osiągnęła 615 096 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 613 693 zł. Pozostałe przychody to 1403 zł.
Całkowite koszty wyniosły 600 198 zł.
Zysk netto wyniósł 13 495 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 153 774 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 615 096 zł w 2022 roku.
• 967 004 zł w 2021 roku.
• 308 048 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 3374 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 13 495 zł w 2022 roku.
• 92 314 zł w 2021 roku.
• 149 075 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Markneting wynosi 591 042 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 126 996 zł a 1 537 740 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 147 760 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 591 042 zł w 2022 roku.
• 1 130 800 zł w 2021 roku.
• 850 423 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Markneting wyniosła 178 312 zł.
a
ktywa obrotowe to 178 312 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 178 312 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 169 328 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8984 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 578 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 178 312 zł w 2022 roku.
• 169 242 zł w 2021 roku.
• 124 431 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Markneting wyniosły 8984 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 178 312 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 5%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2246 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8984 zł w 2022 roku
• 13 409 zł w 2021 roku
• 59 421 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 5% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
• 48% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Markneting wykazała przychody na poziomie 615 096 zł.
Organizacja zarobiła 17 152 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3657 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 13 495 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 914 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3657 zł w 2022 roku
• 8588 zł w 2021 roku
• 7505 zł w 2020 roku

Organizacja Markneting wykazała zysk netto większy niż 56% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 65% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 61% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 52% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 17% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 65% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Wyszyński Dawid posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bobrowicz Przemysław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.