CANDY BRAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000734738
NIP
8943129467
REGON
380423803

Podsumowanie

aktywa
7 tys.
przychód
2
zysk
-9 tys.
wartość firmy
2
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. SKRZYDLATA, 21
Kod pocztowy
54-129
Rejestracja
2018-06-01
Rozpoczęcie działalności
2018-06-01
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Candy brand osiągnęła 2 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 2 zł.
Całkowite koszty wyniosły 9386 zł.
Strata netto wyniosła 9386 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 zł w 2022 roku.
• 69 107 zł w 2022 roku.
• 248 224 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1877 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9386 zł w 2022 roku.
• 9139 zł w 2022 roku.
• -48 585 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Candy brand wynosi 2 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 6 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 0 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 zł w 2022 roku.
• 82 626 zł w 2022 roku.
• 165 482 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Candy brand wyniosła 6882 zł.
a
ktywa obrotowe to 6882 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 7064 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -408 804 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 415 868 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1376 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6882 zł w 2022 roku.
• 5117 zł w 2022 roku.
• 48 424 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -136%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża netto wyniosła -384,660%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -27.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -76932 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Candy brand wyniosły 415 868 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6882 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6,043%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 83 174 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 415 868 zł w 2022 roku
• 404 536 zł w 2022 roku
• 408 397 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6043% w 2022 roku
• 7905% w 2022 roku
• 843% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Candy brand wykazała przychody na poziomie 2 zł.
Organizacja zarobiła -9386 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9386 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Candy brand wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Działalność portali internetowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż NaN% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 56% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 24% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 79% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Milejski Kamil posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Matuszak Kamil posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.