SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO UMOCOWANYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO CZŁONEK ZARZĄDU Z PROKURENTEM JEŻELI ZOSTANIE USTANOWIONY. JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Container Rail Trans osiągnęła 177 428 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 176 774 zł. Pozostałe przychody to 653 zł.
Całkowite koszty wyniosły 176 067 zł.
Zysk netto wyniósł 707 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 25 347 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 177 428 zł w 2024 roku.
• 122 106 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 101 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 707 zł w 2024 roku.
• -83 536 zł w 2023 roku.
• -118 565 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Container Rail Trans wynosi 0 tys. zł.
EBITDA Container Rail Trans wynosi 0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Container Rail Trans wynosi 121 114 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 443 569 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 17 302 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 121 114 zł w 2024 roku.
• 81 404 zł w 2023 roku.
• 2074 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Container Rail Trans wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,39% w 2023 roku.
• 0,22% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Container Rail Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 155 637
zł.
Koszty operacyjne Container Rail Trans wyniosły 176 720
zł.
Wynagrodzenia stanowią 88%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 234 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 155 637 zł w 2024 roku
• 181 101 zł w 2023 roku
• 99 850 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
88% w 2024 roku
•
88% w 2023 roku
•
84% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Container Rail Trans wyniosła 90 760 zł.
a
ktywa obrotowe to 90 760 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 90 760 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -80 062 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 170 822 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 12 966 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 90 760 zł w 2024 roku.
• 340 210 zł w 2023 roku.
• 6695 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Container Rail Trans wyniosły 170 822 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 90 760 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 188%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 24 403 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 170 822 zł w 2024 roku
• 420 980 zł w 2023 roku
• 3929 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 188% w 2024 roku
• 124% w 2023 roku
• 59% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Container Rail Trans wykazała przychody na poziomie 177 428 zł.
Organizacja zarobiła 707 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 707 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku