E-MMARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000694458
NIP
9662114960
REGON
368255491

Podsumowanie

aktywa
336 tys.
przychód
171 tys.
zysk
111 tys.
wartość firmy
802 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODLASKIE
Miejscowość
BIAŁYSTOK
Adres
UL. JERZEGO WASZYNGTONA, 18
Kod pocztowy
15-274
Rejestracja
2017-09-12
Rozpoczęcie działalności
2017-09-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja E-mmarketing osiągnęła 171 475 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 171 475 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 60 577 zł.
Zysk netto wyniósł 110 898 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 28 228 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 171 475 zł w 2022 roku.
• 138 965 zł w 2021 roku.
• 160 299 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 19 086 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 110 898 zł w 2022 roku.
• 55 924 zł w 2021 roku.
• 76 375 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji E-mmarketing wynosi 802 121 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 244 213 zł a 1 552 569 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 140 936 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 802 121 zł w 2022 roku.
• 477 377 zł w 2021 roku.
• 531 465 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów E-mmarketing wyniosła 335 541 zł.
a
ktywa obrotowe to 335 541 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 335 541 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 325 617 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9923 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 61 259 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 335 541 zł w 2022 roku.
• 219 118 zł w 2021 roku.
• 165 872 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 33%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 71%.
Marża netto wyniosła 65%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania E-mmarketing wyniosły 9923 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 335 541 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 229 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9923 zł w 2022 roku
• 4399 zł w 2021 roku
• 7076 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 2% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja E-mmarketing wykazała przychody na poziomie 171 475 zł.
Organizacja zarobiła 122 544 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 11 646 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 110 898 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1783 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 11 646 zł w 2022 roku
• 5974 zł w 2021 roku
• 7365 zł w 2020 roku

Organizacja E-mmarketing wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 66% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 24% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Michaś Mirosław posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Grzegrzółka Jóźwiak Beata posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.