SENTRA MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000673409
NIP
7743234064
REGON
367039420

Podsumowanie

aktywa
274 tys.
przychód
540 tys.
zysk
80 tys.
wartość firmy
828 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
PŁOCK
Adres
PL. STARY RYNEK, 5
Kod pocztowy
09-400
Rejestracja
2017-04-12
Rozpoczęcie działalności
2017-04-12
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
http://sentramedia.pl
Email
redakcja@petronews.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Sentra media osiągnęła 540 322 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 539 817 zł. Pozostałe przychody to 505 zł.
Całkowite koszty wyniosły 460 113 zł.
Zysk netto wyniósł 79 705 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 69 728 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 540 322 zł w 2022 roku.
• 462 744 zł w 2021 roku.
• 428 071 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 16 048 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 79 705 zł w 2022 roku.
• 82 987 zł w 2021 roku.
• 10 359 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Sentra media wynosi 828 080 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 149 047 zł a 1 350 806 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 139 388 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 828 080 zł w 2022 roku.
• 729 711 zł w 2021 roku.
• 354 243 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Sentra media wyniosła 273 603 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 743 zł.
a
ktywa obrotowe to 272 860 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 273 603 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 198 729 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 874 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 46 038 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 273 603 zł w 2022 roku.
• 156 994 zł w 2021 roku.
• 66 630 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 29%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 40%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 10.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Sentra media wyniosły 74 874 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 273 603 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7185 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 874 zł w 2022 roku
• 37 969 zł w 2021 roku
• 30 059 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 45% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Sentra media wykazała przychody na poziomie 540 322 zł.
Organizacja zarobiła 87 047 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7342 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 79 705 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7342 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Sentra media wykazała zysk netto większy niż 73% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 39% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 74% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Stachurska Urszula posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Stachurska Agnieszka posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Stachurska Agnieszka (50% udziałów)
• Stachurska Urszula (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.04.2017 do 22.03.2023:
• Stachurska Urszula (50% udziałów)
• Choińska Anna (50% udziałów)