RP BRAND-CONSULT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000670801
NIP
6772417559
REGON
366898368

Podsumowanie

aktywa
750 tys.
przychód
129 tys.
zysk
-260 tys.
wartość firmy
298 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. IGNACEGO SEWERA, 7
Kod pocztowy
30-134
Rejestracja
2017-03-29
Rozpoczęcie działalności
2017-03-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
rusanov@mrc-brand.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rp brand-consult osiągnęła 129 260 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 129 260 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 389 095 zł.
Strata netto wyniosła 259 835 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 25 852 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 129 260 zł w 2022 roku.
• 602 896 zł w 2021 roku.
• 90 780 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -51 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -259 835 zł w 2022 roku.
• 516 140 zł w 2021 roku.
• 11 559 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rp brand-consult wynosi 297 575 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 127 477 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 58 810 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 297 575 zł w 2022 roku.
• 2 872 769 zł w 2021 roku.
• 125 930 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rp brand-consult wyniosła 749 553 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 454 083 zł.
a
ktywa obrotowe to 295 470 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 749 553 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 281 869 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 467 684 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 148 911 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 749 553 zł w 2022 roku.
• 711 937 zł w 2021 roku.
• 114 673 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -35%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -92%.
Marża operacyjna wyniosła -84%.
Marża netto wyniosła -201%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Rp brand-consult wyniosły 467 684 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 749 553 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 62%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 93 477 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 467 684 zł w 2022 roku
• 170 233 zł w 2021 roku
• 89 109 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 11.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 62% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rp brand-consult wykazała przychody na poziomie 129 260 zł.
Organizacja zarobiła -259 835 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -259 835 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 508 zł w 2020 roku

Organizacja Rp brand-consult wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Badanie rynku i opinii publicznej".
Organizacja wykazała przychód większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.006%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 38% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 65% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.006%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Rusanov Andrii posiada 51 udziałów, które stanowią 51% firmy.
Rusanova Veronika posiada 49 udziałów, które stanowią 49% firmy.
Największym udziałowcem od 06.02.2020 jest Rusanov Andrii kontrolujący 51% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 29.03.2017 do 06.02.2020 był Rusanov Andrii kontrolując 51% udziałów.