SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ , PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE PREZES ZARZĄDU.
Organizacja MR. Truck osiągnęła 3 959 071 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 959 071 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 623 808 zł.
Zysk netto wyniósł 335 262 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 565 414 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 959 071 zł w 2024 roku.
• 6091 zł w 2023 roku.
• 21 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 883 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 335 262 zł w 2024 roku.
• 3001 zł w 2023 roku.
• -2478 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT MR. Truck wynosi 381 tys. zł.
EBITDA MR. Truck wynosi 381 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
54 349 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 380 538 zł w
2024 roku.
• 3355 zł w
2023 roku.
• -2488 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji MR. Truck wynosi 4 233 840 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
253 410 zł a 9 897 677 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 604 132 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 233 840 zł w 2024 roku.
• 18 026 zł w 2023 roku.
• 14 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji MR. Truck wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
MR. Truck charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 505 566
zł.
Koszty operacyjne MR. Truck wyniosły 3 578 532
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
72 224 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 505 566 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów MR. Truck wyniosła 669 318 zł.
a
ktywa trwałe to 24 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 645 054 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 669 318 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 337 880 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 331 438 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 94 871 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 669 318 zł w 2024 roku.
• 9867 zł w 2023 roku.
• 1930 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 50%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 99%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania MR. Truck wyniosły 331 438 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 669 318 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 50%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 331 438 zł w 2024 roku
• 7250 zł w 2023 roku
• 2313 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 6.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 50% w 2024 roku
• 73% w 2023 roku
• 120% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja MR. Truck wykazała przychody na poziomie 3 959 071 zł.
Organizacja zarobiła 380 503 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 45 241 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 335 262 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 6461 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 45 241 zł w 2024 roku
• 309 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku