BRAND EVENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000664252
NIP
8992810188
REGON
366595484

Podsumowanie

aktywa
2,3 mln
przychód
644 tys.
zysk
234 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
KATOWICE
Adres
UL. WARSZAWSKA, 40
Kod pocztowy
40-008
Rejestracja
2017-02-17
Rozpoczęcie działalności
2017-02-17
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
piotr.janus@jw-radcowie.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Brand event osiągnęła 644 059 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 644 059 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 409 680 zł.
Zysk netto wyniósł 234 379 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 644 059 zł w 2022 roku.
• 308 215 zł w 2021 roku.
• 147 586 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 46 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 234 379 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 59 560 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand event wynosi 2 008 671 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 641 783 zł a 3 422 840 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 400 609 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 008 671 zł w 2022 roku.
• 337 135 zł w 2021 roku.
• 503 604 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Brand event wyniosła 2 293 263 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 293 263 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 442 553 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 437 553 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 457 653 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 293 263 zł w 2022 roku.
• 379 104 zł w 2021 roku.
• 272 856 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4,688%.
Marża netto wyniosła 36%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 937.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Brand event wyniosły 1 437 553 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 293 263 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 287 511 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 437 553 zł w 2022 roku
• 203 560 zł w 2021 roku
• 50 227 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 54% w 2021 roku
• 18% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Brand event wykazała przychody na poziomie 644 059 zł.
Organizacja zarobiła 258 054 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 675 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 234 379 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 675 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 6233 zł w 2020 roku

Organizacja Brand event wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Pozostała działalność rozrywkowa i rekreacyjna".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 88% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.1%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jwr posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 31.10.2022 jest Jwr kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.02.2017 do 31.10.2022 był Centrowent Wrocław kontrolując 100% udziałów.