PROGRESS MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000634785
NIP
5882420355
REGON
365278764

Podsumowanie

aktywa
435 tys.
przychód
151 tys.
zysk
95 tys.
wartość firmy
806 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
WEJHEROWO
Adres
UL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO, 162
Kod pocztowy
84-200
Rejestracja
2016-08-31
Rozpoczęcie działalności
2016-08-31
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
progress.marketing@wp.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Progress marketing osiągnęła 150 769 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 150 769 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 55 497 zł.
Zysk netto wyniósł 95 272 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 12 293 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 150 769 zł w 2022 roku.
• 123 392 zł w 2021 roku.
• 101 796 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 10 450 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 95 272 zł w 2022 roku.
• 64 704 zł w 2021 roku.
• 64 416 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Progress marketing wynosi 805 901 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 226 153 zł a 1 729 611 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 102 501 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 805 901 zł w 2022 roku.
• 593 926 zł w 2021 roku.
• 529 849 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Progress marketing wyniosła 435 072 zł.
a
ktywa obrotowe to 435 072 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 435 072 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 432 403 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 2669 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 68 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 435 072 zł w 2022 roku.
• 338 829 zł w 2021 roku.
• 273 424 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża netto wyniosła 63%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Progress marketing wyniosły 2669 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 435 072 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1383 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 2669 zł w 2022 roku
• 1698 zł w 2021 roku
• 997 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Progress marketing wykazała przychody na poziomie 150 769 zł.
Organizacja zarobiła 104 695 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9423 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 95 272 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 96 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9423 zł w 2022 roku
• 6399 zł w 2021 roku
• 6371 zł w 2020 roku

Organizacja Progress marketing wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 68% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 68% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 13% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Snycerska Beata posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Piątkowski Maciej posiada 25 udziałów, które stanowią 50% firmy.