WŁASNOŚĆ JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO LUB SAMORZĄDOWYCH OSÓB PRAWNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI JEST UPRAWNIONY: 1. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘCEJ OSÓB UPRAWNIONYM DO DZIAŁANIA JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE, BĄDŹ CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Utrzymanie porządku w przestrzeni publicznej - pielęgnacja parków i terenów zielonych.
Zimowe utrzymanie dróg - odśnieżanie i posypywanie środkami uszorstniającymi.
Prace remontowo-budowlane - montaż oraz budowa przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych.
Wsparcie w zarządzaniu awariami wodociągu i kanalizacji.
Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy Sp. z o.o. to instytucja, która pełni istotną rolę w zarządzaniu infrastrukturą usług komunalnych w gminie Tryńcza. Jej działalność obejmuje szeroki wachlarz usług, które są niezbędne do codziennego funkcjonowania nie tylko mieszkańców gminy, ale również osób spoza niej. Zakład ma na celu zaspokojenie oczekiwań klientów poprzez świadczenie różnych usług, takich jak utrzymanie porządku, transport, oraz wsparcie w zakresie gospodarki odpadami. Wyjątkowym elementem ich oferty są prace porządkowe, które obejmują całoroczne utrzymywanie parków, pielęgnację zieleni oraz usuwanie dzikich wysypisk. Natomiast w okresie zimowym Zakład zajmuje się odśnieżaniem oraz posypywaniem ulic i chodników odpowiednimi środkami. W ramach usług remontowo-budowlanych wykonują różnorodne prace, w tym montaż płyt kartonowo-gipsowych oraz budowę przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych. Zakład Gospodarki Komunalnej w Tryńczy dba również o indywidualne podejście do klientów, starając się dostosować do ich specyficznych potrzeb, co czyni go unikalnym na tle innych instytucji tego typu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy osiągnęła 6 466 951 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 459 141 zł. Pozostałe przychody to 7810 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 399 583 zł.
Zysk netto wyniósł 59 557 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 563 707 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 466 951 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 10 402 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 59 557 zł w 2024 roku.
• 191 180 zł w 2023 roku.
• 297 713 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wynosi 54 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
9688 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 54 227 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wynosi 5 778 196 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
595 573 zł a 16 167 377 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 529 113 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 778 196 zł w 2024 roku.
• 2 923 078 zł w 2023 roku.
• 3 379 365 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,16% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wyniosły 6 404 914
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-126 301 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wyniosła 1 802 463 zł.
a
ktywa trwałe to 581 041 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 221 422 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 802 463 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 638 221 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 164 241 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 155 093 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 802 463 zł w 2024 roku.
• 1 772 419 zł w 2023 roku.
• 2 797 504 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wyniosły 164 241 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 802 463 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3941 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 164 241 zł w 2024 roku
• 193 755 zł w 2023 roku
• 1 381 426 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2024 roku
• 11% w 2023 roku
• 49% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zakład Gospodarki Komunalnej W Tryńczy wykazała przychody na poziomie 6 466 951 zł.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku