AGENCJA TURYSTYCZNO ARTYSTYCZNA YO TIME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000581474
NIP
5842744726
REGON
362774528

Podsumowanie

aktywa
70 tys.
przychód
310 tys.
zysk
-18 tys.
wartość firmy
207 tys.
Podstawowe info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
ALEJA GRUNWALDZKA, 5
Kod pocztowy
80-236
Rejestracja
2015-10-19
Rozpoczęcie działalności
2015-10-19
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja turystyczno artystyczna yo time osiągnęła 309 866 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 309 866 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 327 503 zł.
Strata netto wyniosła 17 637 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -9523 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 309 866 zł w 2022 roku.
• 237 460 zł w 2021 roku.
• 109 086 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -5608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -17 637 zł w 2022 roku.
• 12 041 zł w 2021 roku.
• -14 533 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja turystyczno artystyczna yo time wynosi 206 577 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 774 665 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -16 719 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 206 577 zł w 2022 roku.
• 215 726 zł w 2021 roku.
• 72 950 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja turystyczno artystyczna yo time wyniosła 70 073 zł.
a
ktywa trwałe to 15 950 zł.
a
ktywa obrotowe to 54 123 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 70 073 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5295 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 368 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5147 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 70 073 zł w 2022 roku.
• 62 156 zł w 2021 roku.
• 54 131 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 333%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja turystyczno artystyczna yo time wyniosły 75 368 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 70 073 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 8937 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 368 zł w 2022 roku
• 49 814 zł w 2021 roku
• 53 831 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 80% w 2021 roku
• 99% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja turystyczno artystyczna yo time wykazała przychody na poziomie 309 866 zł.
Organizacja zarobiła -17 637 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -17 637 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -354 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 87 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Agencja turystyczno artystyczna yo time wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność organizatorów turystyki".
Organizacja wykazała przychód większy niż 45% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 37% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 45% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 37% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Świtajski Karol posiada 55 udziałów, które stanowią 55% firmy.
Markowska Anna posiada 45 udziałów, które stanowią 45% firmy.

Podobne organizacje do AGENCJA TURYSTYCZNO ARTYSTYCZNA YO TIME