Organizacja Air-Transfer osiągnęła 914 429 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 870 565 zł. Pozostałe przychody to 43 864 zł.
Całkowite koszty wyniosły 693 437 zł.
Zysk netto wyniósł 177 128 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -23 702 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 914 429 zł w 2024 roku.
• 262 852 zł w 2023 roku.
• 1 064 677 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 33 753 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 177 128 zł w 2024 roku.
• -39 763 zł w 2023 roku.
• -3581 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Air-Transfer wynosi 1 427 164 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
109 032 zł a 2 479 794 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 100 991 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 427 164 zł w 2024 roku.
• 175 235 zł w 2023 roku.
• 709 784 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Air-Transfer wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,082% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 1,15% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Air-Transfer charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Air-Transfer wyniosły 561 557
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-48 816 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 95 682 zł w 2023 roku
• 344 364 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
33% w 2023 roku
•
33% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Air-Transfer wyniosła 185 036 zł.
a
ktywa obrotowe to 185 036 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 185 036 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 145 375 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 661 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 605 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 185 036 zł w 2024 roku.
• 97 045 zł w 2023 roku.
• 33 589 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 96%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 122%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 19%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 38.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Air-Transfer wyniosły 39 661 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 185 036 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 21%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -53 294 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 661 zł w 2024 roku
• 132 948 zł w 2023 roku
• 791 530 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 171.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 21% w 2024 roku
• 137% w 2023 roku
• 2356% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Air-Transfer wykazała przychody na poziomie 914 429 zł.
Organizacja zarobiła 178 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1570 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 177 128 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 224 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1570 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Air-Transfer wykazała zysk netto większy niż 69% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 36% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 88% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 49% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 36% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 88% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 49% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.02%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Szemro Robert
posiada 7618 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Chmiel Michał
posiada 7618 udziałów,
które stanowią 50.0% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Szemro Robert (50% udziałów)
• Chmiel Michał (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 07.12.2023 do 25.09.2024
był Air Transfer.pl
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 02.10.2023 do 07.12.2023 najwięcej udziałów posiadał Tusk Michał . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.