Organizacja Matuszek Transport osiągnęła 4 004 960 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 004 960 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 858 996 zł.
Zysk netto wyniósł 145 964 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 10 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 004 960 zł w 2024 roku.
• 4 507 449 zł w 2023 roku.
• 3 372 729 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 20 506 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 145 964 zł w 2024 roku.
• 190 380 zł w 2023 roku.
• 405 353 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Matuszek Transport wynosi 159 tys. zł.
EBITDA Matuszek Transport wynosi 159 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
22 269 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 158 661 zł w
2024 roku.
• 221 966 zł w
2023 roku.
• 433 779 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
22 269 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 158 661 zł w
2024 roku.
• 221 966 zł w
2023 roku.
• 433 779 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Matuszek Transport wynosi 3 600 029 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
346 200 zł a 10 012 400 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 113 256 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 600 029 zł w 2024 roku.
• 3 999 427 zł w 2023 roku.
• 4 110 057 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Matuszek Transport wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 1,84% w 2023 roku.
• 1,84% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Matuszek Transport wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,05% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Matuszek Transport charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Matuszek Transport wynosi 98 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 24 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 162 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 24 tys. zł a 162 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta w czasie. Przeciętna zmiana wzrostowa wynosi
4 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 98 tys. zł w 2024 roku.
• 93 tys. zł w 2023 roku.
• 93 tys. zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 24 tys. zł w 2024 roku.
• 33 tys. zł w 2023 roku.
• 64 tys. zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 162 tys. zł w 2024 roku.
• 180 tys. zł w 2023 roku.
• 135 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 421 676
zł.
Koszty operacyjne Matuszek Transport wyniosły 3 846 299
zł.
Wynagrodzenia stanowią 11%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
22 116 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 421 676 zł w 2024 roku
• 351 973 zł w 2023 roku
• 364 213 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
11% w 2024 roku
•
8% w 2023 roku
•
12% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Matuszek Transport wyniosła 646 868 zł.
a
ktywa obrotowe to 646 868 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 646 868 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 461 600 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 185 268 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 986 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 646 868 zł w 2024 roku.
• 665 615 zł w 2023 roku.
• 596 171 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 32%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Matuszek Transport wyniosły 185 268 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 646 868 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7636 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 185 268 zł w 2024 roku
• 355 025 zł w 2023 roku
• 275 959 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2024 roku
• 53% w 2023 roku
• 46% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Matuszek Transport wykazała przychody na poziomie 4 004 960 zł.
Organizacja zarobiła 145 964 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 145 964 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 5057 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Matuszek Transport wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany".
Organizacja wykazała przychód większy niż 70% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.07%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 70% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.07%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Botor Daria
posiada 100 udziałów,
które stanowią 100.0% firmy.
Największym udziałowcem od 26.08.2019 jest
Botor Daria
kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 28.06.2007 do 26.08.2019:
• Botor Daria (0% udziałów)
• Matuszek Piotr (0% udziałów)