CONNECT MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000569716
NIP
5170370833
REGON
362151098

Podsumowanie

aktywa
151 tys.
przychód
328 tys.
zysk
60 tys.
wartość firmy
538 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. HENRYKA SIENKIEWICZA, 10
Kod pocztowy
35-216
Rejestracja
2015-08-03
Rozpoczęcie działalności
2015-08-03
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Connect media osiągnęła 327 590 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 327 590 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 267 451 zł.
Zysk netto wyniósł 60 139 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 39 482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 327 590 zł w 2022 roku.
• 330 546 zł w 2021 roku.
• 263 603 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 7675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 139 zł w 2022 roku.
• 63 825 zł w 2021 roku.
• 73 353 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Connect media wynosi 537 647 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 78 696 zł a 841 950 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 71 729 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 537 647 zł w 2022 roku.
• 509 255 zł w 2021 roku.
• 469 148 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Connect media wyniosła 151 416 zł.
a
ktywa trwałe to 21 183 zł.
a
ktywa obrotowe to 130 233 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 416 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 104 928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 487 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 416 zł w 2022 roku.
• 156 367 zł w 2021 roku.
• 66 642 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Connect media wyniosły 46 487 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 416 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1895 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 487 zł w 2022 roku
• 111 578 zł w 2021 roku
• 85 678 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Connect media wykazała przychody na poziomie 327 590 zł.
Organizacja zarobiła 67 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7559 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 139 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1022 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7559 zł w 2022 roku
• 3052 zł w 2021 roku
• 3669 zł w 2020 roku

Organizacja Connect media wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Piwowar Grzegorz posiada 47 udziałów, które stanowią 94% firmy.
Największym udziałowcem od 01.03.2021 jest Piwowar Grzegorz kontrolujący 94% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.01.2016 do 01.03.2021:
• Kucharska Agnieszka (50% udziałów)
• Piwowar Grzegorz (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.08.2015 do 20.01.2016:
• Piwowar Grzegorz (50% udziałów)
• Kotecki Marcin (50% udziałów)