Organizacja Connect media osiągnęła 327 590 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 327 590 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 267 451 zł.
Zysk netto wyniósł 60 139 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 39 482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 327 590 zł w 2022 roku.
• 330 546 zł w 2021 roku.
• 263 603 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7675 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 60 139 zł w 2022 roku.
• 63 825 zł w 2021 roku.
• 73 353 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Connect media wynosi 537 647 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
78 696 zł a 841 950 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 71 729 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 537 647 zł w 2022 roku.
• 509 255 zł w 2021 roku.
• 469 148 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Connect media wyniosła 151 416 zł.
a
ktywa trwałe to 21 183 zł.
a
ktywa obrotowe to 130 233 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 151 416 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 104 928 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 46 487 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 21 505 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 151 416 zł w 2022 roku.
• 156 367 zł w 2021 roku.
• 66 642 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 40%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła 21%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -51.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Connect media wyniosły 46 487 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 151 416 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 31%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1895 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 46 487 zł w 2022 roku
• 111 578 zł w 2021 roku
• 85 678 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 31% w 2022 roku
• 71% w 2021 roku
• 129% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Connect media wykazała przychody na poziomie 327 590 zł.
Organizacja zarobiła 67 698 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7559 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 60 139 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1022 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7559 zł w 2022 roku
• 3052 zł w 2021 roku
• 3669 zł w 2020 roku
Organizacja Connect media wykazała zysk netto większy niż 58% organizacji z branży "Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane".
Organizacja wykazała przychód większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 60% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 58% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 40% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 40% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.003%.