MOBILE MEDIA SHOW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJIKRS
0000517723NIP
5272717447REGON
147350269
Podsumowanie
aktywa
2,6 mln
przychód
34 tys.
zysk
-32 tys.
wartość firmy
2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MIKOŁAJA TRĄBY, 12
Kod pocztowy
03-146
Rejestracja
2014-07-24
Rozpoczęcie działalności
2014-07-24
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.mobileshow.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI JEST: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE: -PREZESA ZARZĄDU I WICEPREZESA ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB -WICEPREZESA ZARZĄDU I CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, -PROKURENTA ŁĄCZNIE Z PREZESEM ZARZĄDU, LUB, -PROKURENTA ŁĄCZNIE Z WICEPREZESEM ZARZĄDU, LUB, -PROKURENTA ŁĄCZNIE Z CZŁONKIEM ZARZĄDU.
Organizacja Mobile media show osiągnęła 34 348 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 34 320 zł. Pozostałe przychody to 27 zł.
Całkowite koszty wyniosły 66 133 zł.
Strata netto wyniosła 31 813 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -5 134 582 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 34 348 zł w 2022 roku.
• 38 677 zł w 2021 roku.
• 741 417 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -46 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -31 813 zł w 2022 roku.
• 2361 zł w 2021 roku.
• 219 645 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mobile media show wynosi 1 946 229 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 10 257 762 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 303 746 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 946 229 zł w 2022 roku.
• 1 782 707 zł w 2021 roku.
• 3 320 436 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mobile media show wyniosła 2 638 675 zł.
a
ktywa trwałe to 544 568 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 094 107 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 638 675 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 564 440 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 74 234 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 230 312 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 638 675 zł w 2022 roku.
• 2 422 561 zł w 2021 roku.
• 2 925 406 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1%.
Marża operacyjna wyniosła -93%.
Marża netto wyniosła -93%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mobile media show wyniosły 74 234 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 638 675 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -141 936 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 74 234 zł w 2022 roku
• 92 589 zł w 2021 roku
• 328 632 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 10 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2022 roku
• 4% w 2021 roku
• 11% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mobile media show wykazała przychody na poziomie 34 348 zł.
Organizacja zarobiła -31 813 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -31 813 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9616 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 569 zł w 2021 roku
• 51 344 zł w 2020 roku
Organizacja Mobile media show wykazała zysk netto większy niż 12% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
Organizacja wykazała przychód większy niż 24% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 17% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 12% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 24% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 9% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 17% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.0001%.