ICONIC BEAUTY BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000471357
NIP
5272697064
REGON
146790530

Podsumowanie

aktywa
67 tys.
przychód
356 tys.
zysk
12 tys.
wartość firmy
315 tys.
Podstawowe info
Województwo
PODKARPACKIE
Miejscowość
RZESZÓW
Adres
UL. MYŚLIWSKA, 112
Kod pocztowy
35-212
Rejestracja
2013-07-26
Rozpoczęcie działalności
2013-07-26
Kapitał zakładowy
6000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD SPÓŁKI
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W RZESZOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI KONIECZNA JEST REPREZENTACJA ŁĄCZNA CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Iconic beauty brands osiągnęła 356 101 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 356 101 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 344 423 zł.
Zysk netto wyniósł 11 678 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 49 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 356 101 zł w 2022 roku.
• 279 074 zł w 2021 roku.
• 241 086 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 11 678 zł w 2022 roku.
• -911 zł w 2021 roku.
• 3382 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iconic beauty brands wynosi 314 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 428 zł a 890 253 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 33 618 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 314 541 zł w 2022 roku.
• 207 719 zł w 2021 roku.
• 196 605 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Iconic beauty brands wyniosła 67 262 zł.
a
ktywa obrotowe to 67 262 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 67 262 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 40 571 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 26 691 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 9084 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 67 262 zł w 2022 roku.
• 35 900 zł w 2021 roku.
• 42 842 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 29%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Iconic beauty brands wyniosły 26 691 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 67 262 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 40%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6552 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 26 691 zł w 2022 roku
• 7007 zł w 2021 roku
• 13 038 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 46.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 40% w 2022 roku
• 20% w 2021 roku
• 30% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Iconic beauty brands wykazała przychody na poziomie 356 101 zł.
Organizacja zarobiła 12 880 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1202 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 11 678 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 240 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1202 zł w 2022 roku
• 622 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Iconic beauty brands wykazała zysk netto większy niż 60% organizacji z branży "Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 46% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 62% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 60% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 46% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 30% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 43% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 82% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Mamczur Anna posiada 119 udziałów, które stanowią 99.2% firmy.
Największym udziałowcem od 03.09.2014 jest Mamczur Anna kontrolujący 99% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 26.07.2013 do 03.09.2014:
• Mamczur Anna (50% udziałów)
• Moczyńska Hanna (50% udziałów)