MOTO-MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000469450
NIP
6671765052
REGON
302483861

Podsumowanie

aktywa
667 tys.
przychód
3,4 mln
zysk
-10 tys.
wartość firmy
2,5 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
RUMIN
Adres
UL. RZGOWSKA, 3
Kod pocztowy
62-504
Rejestracja
2013-07-11
Rozpoczęcie działalności
2013-07-11
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ CZŁONKOWIE ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Moto-marketing osiągnęła 3 366 896 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 347 190 zł. Pozostałe przychody to 19 707 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 356 834 zł.
Strata netto wyniosła 9644 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 177 232 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 366 896 zł w 2022 roku.
• 3 419 074 zł w 2021 roku.
• 2 779 471 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -10 261 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -9644 zł w 2022 roku.
• 150 616 zł w 2021 roku.
• 169 529 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Moto-marketing wynosi 2 526 910 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 8 417 241 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 135 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 526 910 zł w 2022 roku.
• 3 193 894 zł w 2021 roku.
• 2 730 180 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Moto-marketing wyniosła 666 682 zł.
a
ktywa trwałe to 250 624 zł.
a
ktywa obrotowe to 416 058 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 666 682 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 376 417 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 290 265 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 63 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 666 682 zł w 2022 roku.
• 600 260 zł w 2021 roku.
• 449 011 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Moto-marketing wyniosły 290 265 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 666 682 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 44%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -4002 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 290 265 zł w 2022 roku
• 184 199 zł w 2021 roku
• 183 566 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 44% w 2022 roku
• 31% w 2021 roku
• 41% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Moto-marketing wykazała przychody na poziomie 3 366 896 zł.
Organizacja zarobiła -9146 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 498 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -9644 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1243 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 498 zł w 2022 roku
• 18 903 zł w 2021 roku
• 14 900 zł w 2020 roku

Organizacja Moto-marketing wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 73% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 56% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 73% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 56% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Jagodziński Daniel posiada 760 udziałów, które stanowią 95% firmy.
Największym udziałowcem od 24.10.2016 jest Jagodziński Daniel kontrolujący 95% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 11.07.2013 do 24.10.2016 był Jagodziński Daniel kontrolując 100% udziałów.