Produkcja filmów promocyjnych, w tym spotów reklamowych i relacji z wydarzeń
Sesje zdjęciowe, w tym fotografie produktowe i galerie firmowe
Tworzenie identyfikacji wizualnej, logotypów i projektów graficznych
Organizacja szkoleń dotyczących wizerunku i kampanii reklamowych
Wsparcie w promocji przez media społecznościowe
MAGNUS MEDIA to agencja kreatywna, która od 2012 roku dostarcza kompleksowe usługi w zakresie budowania wizerunku dla firm oraz instytucji. Specjalizacja agencji obejmuje produkcję filmów promocyjnych, takich jak spoty reklamowe, relacje z wydarzeń oraz zapowiedzi. Dodatkowo, oferowane są sesje zdjęciowe, które składają się zarówno z fotografii produktowych, jak i dokumentacji wydarzeń, a także tworzenia galerii firmowych. Agencja wyróżnia się kompetencjami w obszarze identyfikacji wizualnej, projektując logotypy oraz różnorodne projekty graficzne, w tym księgi znaku. Wizja firmy na przyszłość zakłada także organizację szkoleń, które obejmują tworzenie strategii wizerunkowej oraz kampanii reklamowych, a także promowanie działalności poprzez media społecznościowe. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, MAGNUS MEDIA zyskuje zaufanie klientów oraz efektywnie wspiera ich w dotarciu do szerszej publiczności.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Magnus Media osiągnęła 1 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2924 zł.
Strata netto wyniosła 2923 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -11 802 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 zł w 2024 roku.
• -849 zł w 2023 roku.
• 81 688 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6829 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2923 zł w 2024 roku.
• -8130 zł w 2023 roku.
• -44 249 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Magnus Media wynosi -3 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
7406 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -2923 zł w
2024 roku.
• -8102 zł w
2023 roku.
• -43 568 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Magnus Media wynosi 1 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 33 514 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 54 459 zł w 2022 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Magnus Media wynosi 29,3%. To oznacza, że firma ma szansę 29,3% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Podwyższone ryzyko zamknięcia wymaga szczególnej uwagi i potencjalnych działań naprawczych.
Ryzyko zamknięcia działalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 3,917% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 29,3% w 2024 roku.
• 29,3% w 2023 roku.
• 1,83% w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Magnus Media wynosi 0,17%. To oznacza, że firma ma szansę 0,17% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,017% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,17% w 2024 roku.
• 0,19% w 2023 roku.
• 0,13% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Magnus Media charakteryzuje się obniżoną wiarygodnością płatniczą (ocena: D).
Występuje podwyższone ryzyko opóźnień w regulowaniu zobowiązań lub problemów operacyjnych. Wskazane są przedpłaty lub krótkie terminy płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 3 poziomy w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Magnus Media wynosi 0 zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 0 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 0 tys. zł.
Nie zaleca się udzielania kredytu kupieckiego tej organizacji.
Standardowy kredyt kupiecki
nie zmienia się w czasie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 0 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
• 3 tys. zł w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Magnus Media wyniosły 2924
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-645 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 95 682 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
76% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Magnus Media wyniosła 16 852 zł.
a
ktywa obrotowe to 16 852 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 16 852 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -95 614 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 112 466 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -7615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 16 852 zł w 2024 roku.
• 20 718 zł w 2023 roku.
• 45 589 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -379,604%.
Marża netto wyniosła -379,604%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -11.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54237.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -54236.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Magnus Media wyniosły 112 466 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 16 852 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 667%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 255 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 112 466 zł w 2024 roku
• 113 409 zł w 2023 roku
• 130 150 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 72.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 667% w 2024 roku
• 547% w 2023 roku
• 285% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Magnus Media wykazała przychody na poziomie 1 zł.
Organizacja zarobiła -2923 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2923 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -47 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku