TYSKA FUNDACJA PROMOCJI KULTURY I TURYSTYKI BROWAR OBYWATELSKI KRS
0000417641
NIP
6462927792
REGON
242907988

Podsumowanie

aktywa
17,3 mln
przychód
440 tys.
zysk
-108 tys.
wartość firmy
2,1 mln
Podstawowe info
Województwo
ŚLĄSKIE
Miejscowość
TYCHY
Adres
BROWAROWA, 7
Kod pocztowy
43-100
Rejestracja
2012-04-13
Rozpoczęcie działalności
2012-04-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
FUNDACJA
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIENIA PRACOWNIKÓW ORAZ W SPRAWACH NIEZWIĄZANYCH Z ROZPORZĄDZANIEM PRAWEM LUB ZACIĄGANIEM ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH O WARTOŚCI POWYŻEJ 5.000 (PIĘCIU TYSIĘCY ZŁOTYCH)ZŁ - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDAJCI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES ZARZĄDU FUNDACJI.
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk osiągnęła 439 553 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 84 209 zł. Pozostałe przychody to 355 344 zł.
Całkowite koszty wyniosły 192 415 zł.
Strata netto wyniosła 108 206 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 87 471 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 439 553 zł w 2022 roku.
• 372 628 zł w 2021 roku.
• 137 218 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -17 441 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -108 206 zł w 2022 roku.
• -77 644 zł w 2021 roku.
• -13 000 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wynosi 2 127 988 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 9 786 416 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 424 219 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 127 988 zł w 2022 roku.
• 2 164 526 zł w 2021 roku.
• 2 065 818 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wyniosła 17 254 682 zł.
a
ktywa trwałe to 16 476 712 zł.
a
ktywa obrotowe to 777 970 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 17 254 682 zł.
f
undusz własny to 2 446 604 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 14 808 078 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 444 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 17 254 682 zł w 2022 roku.
• 17 157 301 zł w 2021 roku.
• 17 493 924 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża operacyjna wyniosła -550%.
Marża netto wyniosła -25%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 13.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 57.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 80.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 186 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wyniosły 14 808 078 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 17 254 682 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 956 948 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 14 808 078 zł w 2022 roku
• 14 602 492 zł w 2021 roku
• 14 861 470 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
• 85% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wykazała przychody na poziomie 439 553 zł.
Organizacja zarobiła -108 206 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -108 206 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Tyska fundacja promocji kultury i turystyki browar obywatelsk wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność obiektów kulturalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 68% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 68% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki