SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIENI SĄ: - W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE - W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - PREZEZ ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Specjalizacja w transporcie krajowym i międzynarodowym
Sprzedaż samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych
Usługi diagnostyczne pojazdów i serwis tachografów
Wynajem powierzchni magazynowych i budowa stacji paliw
Rozwój kompleksu handlowego i budowa nowoczesnych obiektów przemysłowych
Firma Transport i Spedycja WO-KAR z siedzibą w Krakowie rozpoczęła swoją działalność w 1989 roku, koncentrując się na świadczeniu usług transportowych. Na początku firma skupiała się na przewozach krajowych, jednak w ciągu pięciu lat rozszerzyła swoją ofertę o transport międzynarodowy, zdobywając odpowiednie koncesje i licence. Dzięki dynamicznemu rozwojowi, WO-KAR znacząco zwiększyła swój tabor pojazdów. W ciągu swojej działalności firma rozszerzała swoje usługi, wprowadzając między innymi sprzedaż samochodów ciężarowych oraz maszyn budowlanych. W 2005 roku WO-KAR zainwestowała w nieruchomość w Krakowie, tworząc bazę transportową oraz Okręgową Stację Kontroli Pojazdów. Przez lata firma rozbudowywała swoje obiekty, a jej oferta obejmuje również usługi diagnostyczne pojazdów, wynajem powierzchni magazynowych, budowę stacji paliw oraz rozwój kompleksu handlowego. Obecnie WO-KAR jest jedną z wiodących firm w branży transportowo-spedycyjnej w regionie, z planami dalszego rozwoju i inwestycji na przyszłość, co czyni ją istotnym graczem na rynku lokalnym i międzynarodowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Transport I Spedycja wo-Kar osiągnęła 13 816 169 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 13 330 157 zł. Pozostałe przychody to 486 013 zł.
Całkowite koszty wyniosły 13 264 826 zł.
Zysk netto wyniósł 65 331 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 830 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 13 816 169 zł w 2024 roku.
• 14 257 286 zł w 2023 roku.
• 17 177 499 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 5573 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 65 331 zł w 2024 roku.
• 89 924 zł w 2023 roku.
• 834 822 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport I Spedycja wo-Kar wynosi 490 tys. zł.
EBITDA Transport I Spedycja wo-Kar wynosi 1,73 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
64 414 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 490 017 zł w
2024 roku.
• 943 146 zł w
2023 roku.
• 1 854 570 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
199 443 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 1 730 400 zł w
2024 roku.
• 2 891 774 zł w
2023 roku.
• 4 157 322 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport I Spedycja wo-Kar wynosi 12 677 724 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
653 310 zł a 34 540 424 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 010 772 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 677 724 zł w 2024 roku.
• 13 034 674 zł w 2023 roku.
• 17 893 634 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport I Spedycja wo-Kar wynosi 1,04%. To oznacza, że firma ma szansę 1,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,050% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,04% w 2024 roku.
• 1,01% w 2023 roku.
• 0,47% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Transport I Spedycja wo-Kar charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
pogorszył się o 1 poziom w ciągu 7 lat.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 800 385
zł.
Koszty operacyjne Transport I Spedycja wo-Kar wyniosły 12 840 139
zł.
Wynagrodzenia stanowią 14%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
197 735 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 800 385 zł w 2024 roku
• 2 093 746 zł w 2023 roku
• 2 335 179 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
14% w 2024 roku
•
16% w 2023 roku
•
15% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport I Spedycja wo-Kar wyniosła 19 590 043 zł.
a
ktywa trwałe to 15 808 092 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 781 952 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 590 043 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4 274 161 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 15 315 883 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 958 082 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 590 043 zł w 2024 roku.
• 20 254 331 zł w 2023 roku.
• 22 528 350 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
nie zmienia się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport I Spedycja wo-Kar wyniosły 15 315 883 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 590 043 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 78%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 378 341 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 15 315 883 zł w 2024 roku
• 16 027 501 zł w 2023 roku
• 18 391 444 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 78% w 2024 roku
• 79% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport I Spedycja wo-Kar wykazała przychody na poziomie 13 816 169 zł.
Organizacja zarobiła 65 331 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 65 331 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 217 207 zł w 2022 roku