SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH WSPÓLNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Creative osiągnęła 188 083 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 186 692 zł. Pozostałe przychody to 1390 zł.
Całkowite koszty wyniosły 152 749 zł.
Zysk netto wyniósł 33 944 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -53 328 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 188 083 zł w 2024 roku.
• 123 160 zł w 2023 roku.
• 114 897 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 197 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 33 944 zł w 2024 roku.
• -6548 zł w 2023 roku.
• -13 228 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Creative wynosi 37 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
21 674 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 37 005 zł w
2024 roku.
• 5375 zł w
2023 roku.
• -13 669 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative wynosi 548 959 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
282 124 zł a 1 534 909 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -101 524 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 548 959 zł w 2024 roku.
• 344 444 zł w 2023 roku.
• 343 847 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Creative wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
Creative charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Creative wyniosły 149 687
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Creative wyniosła 386 731 zł.
a
ktywa obrotowe to 386 731 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 386 731 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 383 727 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3003 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -11 645 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 386 731 zł w 2024 roku.
• 352 609 zł w 2023 roku.
• 358 529 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 9%.
Marża operacyjna wyniosła 20%.
Marża netto wyniosła 18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Creative wyniosły 3003 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 386 731 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -20 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3003 zł w 2024 roku
• 2825 zł w 2023 roku
• 2198 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 1% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Creative wykazała przychody na poziomie 188 083 zł.
Organizacja zarobiła 36 107 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2163 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 33 944 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -3542 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2163 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku