CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000394848
NIP
8733248243
REGON
122421394

Podsumowanie

aktywa
314 tys.
przychód
111 tys.
zysk
-826
wartość firmy
310 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
TARNÓW
Adres
JARACZA, 21
Kod pocztowy
33-100
Rejestracja
2011-10-06
Rozpoczęcie działalności
2011-10-05
Kapitał zakładowy
60000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO - DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH WSPÓLNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY WSPÓLNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Creative osiągnęła 111 256 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 108 429 zł. Pozostałe przychody to 2827 zł.
Całkowite koszty wyniosły 109 255 zł.
Strata netto wyniosła 826 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -225 062 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 111 256 zł w 2019 roku.
• 128 924 zł w 2018 roku.
• 561 380 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -81 073 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -826 zł w 2019 roku.
• -5345 zł w 2018 roku.
• 161 320 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Creative wynosi 309 632 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 255 797 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -474 996 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 309 632 zł w 2019 roku.
• 322 031 zł w 2018 roku.
• 1 259 624 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Creative wyniosła 313 949 zł.
a
ktywa trwałe to 5533 zł.
a
ktywa obrotowe to 308 416 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 313 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 313 949 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -77 149 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 313 949 zł w 2019 roku.
• 423 557 zł w 2018 roku.
• 468 248 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 313 949 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 064 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2019 roku
• 108 782 zł w 2018 roku
• 148 128 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 15.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2019 roku
• 26% w 2018 roku
• 32% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Creative wykazała przychody na poziomie 111 256 zł.
Organizacja zarobiła -821 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -826 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 478 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 26 960 zł w 2017 roku

Organizacja Creative wykazała zysk netto większy niż 40% organizacji z branży "Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 40% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 48% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Drożdż Jerzy posiada 400 udziałów, które stanowią 66.7% firmy.
Chmiel Józef posiada 200 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.