GRUPA CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000252780
NIP
9562302001
REGON
340119025

Podsumowanie

aktywa
120 tys.
przychód
186 tys.
zysk
1 tys.
wartość firmy
217 tys.
Podstawowe info
Województwo
KUJAWSKO-POMORSKIE
Miejscowość
TORUŃ
Adres
UL. SZOSA BYDGOSKA, 50
Kod pocztowy
87-100
Rejestracja
2006-03-15
Rozpoczęcie działalności
2006-01-31
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W TORUNIU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Grupa creative osiągnęła 186 083 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 108 810 zł. Pozostałe przychody to 77 273 zł.
Całkowite koszty wyniosły 107 738 zł.
Zysk netto wyniósł 1072 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 9670 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 186 083 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 126 947 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -254 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1072 zł w 2022 roku.
• 3551 zł w 2021 roku.
• 24 444 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Grupa creative wynosi 216 825 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 10 720 zł a 471 906 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 020 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 216 825 zł w 2022 roku.
• 152 821 zł w 2021 roku.
• 267 423 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Grupa creative wyniosła 119 749 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 66 906 zł.
a
ktywa obrotowe to 52 843 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 119 749 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 117 977 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1772 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 8805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 119 749 zł w 2022 roku.
• 135 652 zł w 2021 roku.
• 125 618 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -39%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Grupa creative wyniosły 1772 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 119 749 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1772 zł w 2022 roku
• 18 747 zł w 2021 roku
• 12 264 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 14% w 2021 roku
• 10% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Grupa creative wykazała przychody na poziomie 186 083 zł.
Organizacja zarobiła 1178 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 106 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1072 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -89 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 106 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1923 zł w 2020 roku

Organizacja Grupa creative wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Wydawanie książek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 52% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 52% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 48% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Sikorski Daniel posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 07.01.2013 jest Sikorski Daniel kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.03.2006 do 07.01.2013 był Sikorski Daniel kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do GRUPA CREATIVE