IAA POLSKA MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAMY KRS
0000186215
NIP
5252063988
REGON
010280687

Podsumowanie

aktywa
758 tys.
przychód
875 tys.
zysk
-62 tys.
wartość firmy
971 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. CZERSKA, 8
Kod pocztowy
00-723
Rejestracja
2004-01-20
Rozpoczęcie działalności
1993-07-14
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADA PREZES ZARZĄDU STOWARZYSZENIA DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
RADA NADZORCZA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam osiągnęła 874 920 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 860 571 zł. Pozostałe przychody to 14 350 zł.
Całkowite koszty wyniosły 922 632 zł.
Strata netto wyniosła 62 062 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 48 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 874 920 zł w 2022 roku.
• 1 108 869 zł w 2021 roku.
• 894 922 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -46 140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -62 062 zł w 2022 roku.
• 11 234 zł w 2021 roku.
• 229 506 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wynosi 970 811 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 187 301 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -43 181 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 970 811 zł w 2022 roku.
• 1 218 261 zł w 2021 roku.
• 1 940 291 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wyniosła 757 758 zł.
a
ktywa obrotowe to 757 758 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 757 758 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 516 708 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 241 051 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 117 324 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 757 758 zł w 2022 roku.
• 640 961 zł w 2021 roku.
• 615 291 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -12%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wyniosły 241 051 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 757 758 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 32%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 54 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 241 051 zł w 2022 roku
• 62 191 zł w 2021 roku
• 47 755 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 32% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 8% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wykazała przychody na poziomie 874 920 zł.
Organizacja zarobiła -62 062 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -62 062 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1283 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 10 111 zł w 2021 roku
• 6156 zł w 2020 roku

Organizacja Iaa polska międzynarodowe stowarzyszenie reklam wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność organizacji profesjonalnych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 66% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 29% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 30% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 71% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 66% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 29% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.04%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do IAA POLSKA MIĘDZYNARODOWE STOWARZYSZENIE REKLAM

Organizacja Numer KRS
1
0000045113
2
0000458418
3
0000054989
4
0000109111
5
0000226817
6
0000222810
7
0000112884
8
0000238597
9
0000300984
10
0000015017
11
0000854023
12
0000441395
13
0000224636
14
0000133022
15
0000033989
16
0000045282
17
0000204567
18
0000603363
19
0000147698
20
0000300443
21
0000055682
22
0000021073
23
0000142818
24
0000824435
25
0000293651
26
0000023812
27
0000181074
28
0000171724
29
0000035446
30
0000231000