SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA SKŁADA PREZES ZARZĄDU STOWARZYSZENIA DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.
Promowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej
Inicjatywy takie jak 'Marketing Masterminds' dla rozwoju talentów
Koalicja 'Marketerzy dla Lepszych Badań' na rzecz jakości badań mediów
Organizacja interaktywnych paneli i podcastów w celu wymiany wiedzy
Reprezentacja polskiego rynku reklamy na forum międzynarodowym
IAA Polska, czyli Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, to organizacja skupiająca profesjonalistów branży marketingowej w Polsce. Jej misją jest promowanie zrównoważonego rozwoju na rynku komunikacji marketingowej, z poszanowaniem zasad etyki oraz transparentności. IAA Polska dąży do dialogu wśród członków, marketerów i agencji, aby kształtować standardy oraz dobre praktyki w reklamie. W ramach swoich działań, organizacja oferuje szereg inicjatyw edukacyjnych oraz programów liderskich, takich jak „Marketing Masterminds”, który ma na celu rozwijanie talentów w branży. Dodatkowo, IAA Polska angażuje się w różnorodne projekty, jak chociażby koalicja „Marketerzy dla Lepszych Badań”, mająca na celu poprawę jakości badań mediów. Stowarzyszenie działa również globalnie, biorąc udział w międzynarodowych kongresach i konsultacjach, co podkreśla jego znaczenie na arenie międzynarodowej.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy osiągnęła 1 393 478 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 387 884 zł. Pozostałe przychody to 5594 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 315 502 zł.
Zysk netto wyniósł 72 382 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 118 567 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 393 478 zł w 2024 roku.
• 1 535 777 zł w 2023 roku.
• 874 920 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8353 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 72 382 zł w 2024 roku.
• -73 756 zł w 2023 roku.
• -62 062 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wynosi 83 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
7625 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 82 588 zł w
2024 roku.
• -63 783 zł w
2023 roku.
• -68 637 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wynosi 1 605 012 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
386 500 zł a 3 483 695 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 76 912 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 605 012 zł w 2024 roku.
• 1 356 065 zł w 2023 roku.
• 970 811 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,12% w 2022 roku.
Wiarygodność firmy
IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wyniosły 1 294 775
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wyniosła 536 320 zł.
a
ktywa obrotowe to 536 320 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 536 320 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 515 333 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 986 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 41 309 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 536 320 zł w 2024 roku.
• 511 021 zł w 2023 roku.
• 757 758 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 14%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wyniosły 20 986 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 536 320 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -396 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 986 zł w 2024 roku
• 68 069 zł w 2023 roku
• 241 051 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 13% w 2023 roku
• 32% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja IAA Polska Stowarzyszenie Reklamy wykazała przychody na poziomie 1 393 478 zł.
Organizacja zarobiła 77 115 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4733 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 72 382 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -67 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4733 zł w 2024 roku
• 7559 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku