SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PODPISYWANIA UMÓW I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU ZRZESZENIA UPOWAŻNIENI SĄ PRZYNAJMNIEJ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU Z ZASTRZEŻENIEM, ŻE JEDNYM Z NICH ZAWSZE MUSI BYĆ PREZES ZARZĄDU.
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax osiągnęła 5 963 500 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 5 540 722 zł. Pozostałe przychody to 422 778 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5 091 928 zł.
Zysk netto wyniósł 448 794 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 282 865 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 5 963 500 zł w 2024 roku.
• 5 121 538 zł w 2023 roku.
• 3 866 444 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 31 735 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 448 794 zł w 2024 roku.
• 422 422 zł w 2023 roku.
• 91 359 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 26 tys. zł.
EBITDA Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 30 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
7148 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 26 017 zł w
2024 roku.
• 330 844 zł w
2023 roku.
• 92 857 zł w
2022 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
7702 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 29 892 zł w
2024 roku.
• 0 zł w
2023 roku.
• 0 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 6 107 438 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
336 595 zł a 14 908 750 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 339 316 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 107 438 zł w 2024 roku.
• 5 420 863 zł w 2023 roku.
• 3 011 585 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 227 621
zł.
Koszty operacyjne Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosły 5 514 705
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
76 370 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 227 621 zł w 2024 roku
• 1 001 590 zł w 2023 roku
• 729 743 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2024 roku
•
21% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosła 886 496 zł.
a
ktywa trwałe to 161 920 zł.
a
ktywa obrotowe to 724 577 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 759 449 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 448 794 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 310 655 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 39 529 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 759 449 zł w 2024 roku.
• 749 064 zł w 2023 roku.
• 393 482 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 59%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 100%.
Marża operacyjna wyniosła 0%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wyniosły 310 655 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 759 449 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 41%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7795 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 310 655 zł w 2024 roku
• 326 642 zł w 2023 roku
• 302 122 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 41% w 2024 roku
• 44% w 2023 roku
• 77% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wykazała przychody na poziomie 5 963 500 zł.
Organizacja zarobiła 448 794 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 448 794 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -598 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Zrzeszenie właścicieli prywatnego transportu city plus neptun tax wykazała zysk netto większy niż 98% organizacji z branży "Działalność taksówek osobowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 95% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 87% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 98% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 96% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 95% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 49% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 87% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
ZRZESZENIE WŁAŚCICIELI PRYWATNEGO TRANSPORTU CITY PLUS NEPTUN TAX