Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 555 zł.
Strata netto wyniosła 16 555 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -119 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2025 roku.
• 177 932 zł w 2024 roku.
• 1 076 682 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -14 071 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 555 zł w 2025 roku.
• 4651 zł w 2024 roku.
• 66 974 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Stal-Trans wynosi 322 837 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 721 798 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi 147 725 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 322 837 zł w 2025 roku.
• 472 478 zł w 2024 roku.
• 1 392 586 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Stal-Trans wynosi 1,83%. To oznacza, że firma ma szansę 1,83% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,83% w 2025 roku.
• 1,83% w 2024 roku.
• 29,0% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Stal-Trans wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2025 roku.
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Stal-Trans charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności i zamknięcia działalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2025 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena D (niska wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Stal-Trans wynosi 38 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 0 zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 151 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 0 zł a 151 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
maleje w czasie. Przeciętna zmiana spadkowa wynosi
2 tys. zł rocznie.
Standardowy kredyt kupiecki
w ostatnich latach wynosił:
• 38 tys. zł w 2025 roku.
• 40 tys. zł w 2024 roku.
• 61 tys. zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 0 zł w 2025 roku.
• 0 zł w 2024 roku.
• 7 tys. zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 151 tys. zł w 2025 roku.
• 156 tys. zł w 2024 roku.
• 160 tys. zł w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 16 350
zł.
Koszty operacyjne Stal-Trans wyniosły 16 555
zł.
Wynagrodzenia stanowią 99%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 035 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 16 350 zł w 2025 roku
• 53 386 zł w 2024 roku
• 333 718 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
8.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
99% w 2025 roku
•
60% w 2024 roku
•
34% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Stal-Trans wyniosła 430 450 zł.
a
ktywa obrotowe to 430 450 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 430 450 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 430 450 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -33 213 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 430 450 zł w 2025 roku.
• 466 476 zł w 2024 roku.
• 593 436 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -4%.
Marża netto wyniosła -20,693,663%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2586709.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 430 450 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -6470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2025 roku
• 19 472 zł w 2024 roku
• 50 899 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2025 roku
• 4% w 2024 roku
• 9% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Stal-Trans wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -16 555 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 555 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -2118 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2025 roku
• 0 zł w 2024 roku
• 4257 zł w 2023 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Tomala Jan (33% udziałów)
• Niemiec Roman (33% udziałów)
• Zając Mieczysław (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 04.06.2009 do 10.08.2012:
• Tomala Jan (33% udziałów)
• Niemiec Roman (33% udziałów)
• Zając Mieczysław (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 17.09.2003 do 04.06.2009:
• Tomala Jan (33% udziałów)
• Niemiec Roman (33% udziałów)
• Zając Mieczysław (33% udziałów)