WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIELSKU-BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY, OŚWIADCZENIA ZA SPÓŁKĘ SKŁADA JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU /ZARZĄDCA/. W RAZIE POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, OŚWIADCZENIA ZA SPÓŁKĘ SKŁADANE SĄ CO NAJMNIEJ PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO CZŁONKA ZARZĄDU I PROKURENTA.
Organizacja Rail & sea logistics polska osiągnęła 14 798 746 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 14 717 261 zł. Pozostałe przychody to 81 485 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 209 446 zł.
Strata netto wyniosła 492 184 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 266 859 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 14 798 746 zł w 2024 roku.
• 22 336 605 zł w 2023 roku.
• 34 134 636 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -286 900 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -492 184 zł w 2024 roku.
• 687 514 zł w 2023 roku.
• 1 563 805 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Rail & sea logistics polska wynosi -573 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
263 823 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -573 179 zł w
2024 roku.
• 737 689 zł w
2023 roku.
• 1 929 829 zł w
2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rail & sea logistics polska wynosi 12 043 194 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 36 996 866 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 695 010 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 043 194 zł w 2024 roku.
• 20 187 627 zł w 2023 roku.
• 31 840 362 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Rail & sea logistics polska wynosi 0,81%. To oznacza, że firma ma szansę 0,81% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,103% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,81% w 2024 roku.
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Rail & sea logistics polska wyniosły 15 290 440
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Rail & sea logistics polska wyniosła 4 723 414 zł.
a
ktywa trwałe to 342 727 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 380 686 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 723 414 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 2 903 151 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 820 263 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -159 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 723 414 zł w 2024 roku.
• 5 287 614 zł w 2023 roku.
• 7 096 383 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -17%.
Marża operacyjna wyniosła -4%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Rail & sea logistics polska wyniosły 1 820 263 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 723 414 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 39%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -180 439 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 820 263 zł w 2024 roku
• 1 892 279 zł w 2023 roku
• 3 324 757 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 39% w 2024 roku
• 36% w 2023 roku
• 47% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Rail & sea logistics polska wykazała przychody na poziomie 14 798 746 zł.
Organizacja zarobiła -492 184 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -492 184 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -40 612 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 65 029 zł w 2023 roku
• 490 117 zł w 2022 roku
Rail & Sea Logistics Gmbh
posiada 78 udziałów, które stanowią 1% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Chrapek Wojciech (1% udziałów)
• Rail & Sea Logistics Gmbh (1% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 09.08.2010 do 10.02.2020:
• Chrapek Wojciech (1% udziałów)
• Rail & Sea Speditions Gmbh (1% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 13.10.2009 do 09.08.2010:
• Rail & Sea Speditions Gmbh W Strasswalchen (1% udziałów)
• Chrapek Wojciech (1% udziałów)
Podobne organizacje do
RAIL & SEA LOGISTICS POLSKA