SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Brand Emotion Fair Services osiągnęła 2 536 305 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 531 126 zł. Pozostałe przychody to 5179 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 367 172 zł.
Zysk netto wyniósł 163 954 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 536 305 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 536 305 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 163 954 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 163 954 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brand Emotion Fair Services wynosi 182 tys. zł.
EBITDA Brand Emotion Fair Services wynosi 182 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand Emotion Fair Services wynosi 2 473 400 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
126 715 zł a 6 340 763 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 473 400 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 473 400 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko zamknięcia
Ryzyko zamknięcia działalności dla organizacji Brand Emotion Fair Services wynosi 1,84%. To oznacza, że firma ma szansę 1,84% na zakończenie działalności w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Niskie ryzyko zamknięcia wskazuje na stabilną pozycję finansową i operacyjną organizacji.
Ryzyko zamknięcia działalności
maleje w czasie. Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi 0,703% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko zamknięcia wynosiło:
• 1,84% w 2024 roku.
• 2,54% w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand Emotion Fair Services wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie w czasie. Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,101% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Brand Emotion Fair Services charakteryzuje się wysoką wiarygodnością płatniczą (ocena: B).
Ryzyko opóźnień płatniczych i zaprzestania działalności jest niskie. Można bezpiecznie prowadzić transakcje z odroczonym terminem płatności.
Poziom wiarygodności organizacji
poprawił się o 1 poziom w ciągu 1 roku.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena B (wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena C (umiarkowana wiarygodność) w 2023 roku.
Kredyt kupiecki
Standardowy kredyt kupiecki dla Brand Emotion Fair Services wynosi 55 tys. zł.
Bezpieczny poziom kredytu kupieckiego to 27 tys. zł.
Maksymalny dopuszczalny kredyt kupiecki to 101 tys. zł.
Przedział standardowego kredytu mieści się między 27 tys. zł a 101 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wzrasta między 2023 a 2024 rokiem. Zmiana wynosi 55 tys. zł.
Standardowy kredyt kupiecki
wynosił:
• 55 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Bezpieczny poziom kredytu wynosił:
• 27 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Maksymalny kredyt wynosił:
• 101 tys. zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Organizacja Brand Emotion Fair Services wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 81% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 0.06%.