ADLABEL to firma, która została stworzona z myślą o korporacjach pragnących poprawić swój wizerunek oraz tożsamość marki. Specjalizuje się w tworzeniu unikalnych rozwiązań, które łączą estetykę z artystyczną siłą, co ma na celu przełamanie utartych zasad bez utraty identyfikacji wizualnej. ADLABEL zachęca swoich klientów do poszukiwania kreatywnych i nietypowych pomysłów, co odzwierciedla ich podejście do budowania markowych narracji. Zasada, że „wspólny strój to jedna drużyna” podkreśla znaczenie współpracy w zespołach, co przyczynia się do skuteczności działań. Klienci mogą zapoznać się z ofertą firmy, co stanowi pierwszy krok w kierunku stworzenia własnej i niepowtarzalnej historii marki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adlabel osiągnęła 11 732 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 11 711 zł. Pozostałe przychody to 22 zł.
Całkowite koszty wyniosły 37 601 zł.
Strata netto wyniosła 25 890 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 732 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 11 732 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -25 890 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -25 890 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adlabel wynosi 25 904 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 96 440 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 25 904 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 904 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adlabel wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wiarygodność firmy
Adlabel charakteryzuje się najwyższą wiarygodnością płatniczą (ocena: A).
Kontrahent wykazuje bardzo niskie ryzyko niewypłacalności. Współpraca handlowa oraz udzielanie kredytu kupieckiego są bezpieczne.
Poziom wiarygodności organizacji
pozostaje bez zmian w czasie.
Poziomy wiarygodności w ostatnich latach:
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2024 roku.
• Ocena A (bardzo wysoka wiarygodność) w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 6766
zł.
Koszty operacyjne Adlabel wyniosły 37 324
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
6766 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 6766 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
18.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adlabel wyniosła 24 955 zł.
a
ktywa obrotowe to 24 955 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 955 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 24 110 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 845 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 955 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 955 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -104%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -107%.
Marża operacyjna wyniosła -219%.
Marża netto wyniosła -221%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -104 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -107 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -219 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -221 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adlabel wyniosły 845 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 955 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 845 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 845 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adlabel wykazała przychody na poziomie 11 732 zł.
Organizacja zarobiła -25 890 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -25 890 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku