SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Truck-trans osiągnęła 15 297 941 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 15 297 941 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 15 829 162 zł.
Strata netto wyniosła 531 221 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 7 648 970 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 15 297 941 zł w 2024 roku.
• 12 263 589 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -265 509 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -531 221 zł w 2024 roku.
• 762 782 zł w 2023 roku.
• -203 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck-trans wynosi -473 tys. zł.
EBITDA Truck-trans wynosi -140 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck-trans wynosi 10 394 646 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 38 244 852 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 186 149 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 10 394 646 zł w 2024 roku.
• 11 821 289 zł w 2023 roku.
• 22 348 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck-trans wynosi 2,26%. To oznacza, że firma ma szansę 2,26% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,116% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 2,26% w 2024 roku.
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 231 510
zł.
Koszty operacyjne Truck-trans wyniosły 16 269 922
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
615 755 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 231 510 zł w 2024 roku
• 811 148 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
3.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
7% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck-trans wyniosła 6 119 953 zł.
a
ktywa trwałe to 1 322 589 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 797 364 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 6 119 953 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 261 358 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 858 594 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 044 953 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 6 119 953 zł w 2024 roku.
• 4 540 625 zł w 2023 roku.
• 30 047 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -203%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -101 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck-trans wyniosły 5 858 594 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 6 119 953 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 96%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 929 172 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 858 594 zł w 2024 roku
• 3 748 047 zł w 2023 roku
• 250 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 96% w 2024 roku
• 83% w 2023 roku
• 1% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck-trans wykazała przychody na poziomie 15 297 941 zł.
Organizacja zarobiła -480 882 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 50 339 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -531 221 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 170 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 50 339 zł w 2024 roku
• 195 282 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku